- Hjem
- Forum
- Snegler/skalldyr
- Dyre eplesnegler synes jeg
Dyre eplesnegler synes jeg
Postet 07.10.11 kl 17:28
Postet 07.10.11 kl 17:33
Postet 07.10.11 kl 17:33
Postet 07.10.11 kl 17:36
Postet 07.10.11 kl 19:36
Det er jo alt for dyrt ! de er umulig så dyre å kjøpe inn, blir rart når man setter samme pris på helt vanlige eplesnegler som på spesielle fisker. hadde det vært rosa og blå og stripete osv snegler, så kunnej eg forstått at de kostet litt mer. Men helt gule, er jo vanlig standard farge da.
Men de er søte, så det blir nok et par snegler kan jeg tenke meg.
Men de er søte, så det blir nok et par snegler kan jeg tenke meg.
Postet 07.10.11 kl 19:43
sessanEr snegler flokkdyr? Hvor mange bør de være i et akvarium? Er det bare kjempe eplene som spiser planter? Det er en god stund siden jeg hadde snegler, og mener at det var noen jeg kjøpte som jeg angret veldig på for de spiste planter til den store gull medaljen.
Vanlige eplesnegler spiser ikke friske planter, de spiser det som er dødt på planten. Jeg syns snegler som er flere sammen er mere aktive. Så jeg tror de trives best når de er flere. Men tror ikke det er sånn at de MÅ være flere. Tror ikke en snegle tenker så mye over om den er alene eller ikke.
Postet 07.10.11 kl 19:52
80 kroner
har jeg sett for voksne, gule.
Jeg gir bort til dem som henter (se rubrikk). Skjønt mulig du bor for langt unna.
Beklager om dette virket som reklame, men jeg tenkte ingen skade var gjort når det er ting som gis bort.
Jeg gir bort til dem som henter (se rubrikk). Skjønt mulig du bor for langt unna.
Beklager om dette virket som reklame, men jeg tenkte ingen skade var gjort når det er ting som gis bort.
Postet 07.10.11 kl 22:16
Postet 08.10.11 kl 14:57
Mange butikker har enten 39,- eller 49,- uansett type snegle per stk.
Noen har høyere priser. Men tror ikke jeg har sett snegler til mindre en 39,- i vanlig butikk.
Må tenke på å mye det koster å drive en butikk. De må ha mer penger inn for å holde alt som skal ha penger kontra en nettbutikk eller privatperson.
Dette gjelder forsåvidt alt de har i butikken.
Noen har høyere priser. Men tror ikke jeg har sett snegler til mindre en 39,- i vanlig butikk.
Må tenke på å mye det koster å drive en butikk. De må ha mer penger inn for å holde alt som skal ha penger kontra en nettbutikk eller privatperson.
Dette gjelder forsåvidt alt de har i butikken.
Postet 08.10.11 kl 16:03
Postet 08.10.11 kl 17:28
Postet 08.10.11 kl 19:08