L.144 eller albino ancistrus sp oppdrettsvariant?

Det jeg hele tiden egentlig har tatt for god fisk at er en L.144 hunn la jeg i dag merke til at har røde øyne.. Er det da mere trolig at det er en albino ancistrus sp Oppdrett?

Takker for svar
Ser ut som en albino, pga mønsteret.
Stian F
Det jeg hele tiden egentlig har tatt for god fisk at er en L.144 hunn la jeg i dag merke til at har røde øyne.. Er det da mere trolig at det er en albino ancistrus sp Oppdrett? :) Takker for svar:)

Har en sånn en selv. Fikk beskjed i butikk at L-144 hadde sorte øyne.
Vet ikke om det er noe L nummer på de med røde øyne. (men nå vet jeg generelt lite om L nummer
Dette er en vanlig ancistrus albino ja. L144 har mørke øyne, og en jevnere og gulere farge.
Takker så mye for svar Ja, kan liksom ikke huske å ha sett ett bilde av en l.144 med røde øyne, noe som i seg selv må skyldes pigment svikt? ville jeg tro, så da tenkte jeg brått at det kansje var en albino

Hvor store blir jentene?

Har en vanlig sp. oppdrett hann som er endel større (sees sugende på agurken på 2 bilde) Skjer det at de albino og vanlig kan "ha seg"? hehe

Stian
Dersom en hunn blir 12 cm vil eg si det er meget bra.

"L144", vanlig Ancistrus og albino er stort sett samme fisk, og vil derfor meget lett få avkom.
Takker for svar Tipper hunnen er rundt 7cm nå. Hannen er vel 8-9cm, men endel kraftigere.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap