I dag skjer det! hjelp?

Jeg skal få fisk i bolle i dag! Men jeg vet ikke hvordan fisk jeg skal ha oppi der! Har dere noen forslag? Jeg vil ha en levendefødte fisk opi der går det?

vet det er litt dyreplageri men jeg skal få en i bolle..
Potetgull kanskje. Bolle er ikke egnet til å ha fisk oppi vil nok mange mene......
vis det ikke er noen som kommer med forslag til fisk, så må jeg jo bare ta en fisk som gullfisk
Inaktiv bruker
IKKE ta gullfisk, de skal ha over 200L de blir 38CM store. Hvvor mange liter er bollen?
Du kan jo ta f.eks. Kampfisk.
noen fine reker passer i en bolle...
finnes mange fine forskjellige...
sjekk litt på nett.
STIEdge
Potetgull kanskje. Bolle er ikke egnet til å ha fisk oppi vil nok mange mene......

Helt enig. Potetgull og dess like er eneste kandidat for bolle. Skal du ha fisk, så vær så snill og tenk på fisken og dens behov, ikke deg selv og dine.
Inaktiv bruker
Wargtass
[QUOTE=STIEdge]Potetgull kanskje. Bolle er ikke egnet til å ha fisk oppi vil nok mange mene......

Helt enig. Potetgull og dess like er eneste kandidat for bolle. Skal du ha fisk, så vær så snill og tenk på fisken og dens behov, ikke deg selv og dine.

AMEN!
80L og opp er ambefalt. Lettere og holde jevn vannverdi
Silje Hansen
vis det ikke er noen som kommer med forslag til fisk, så må jeg jo bare ta en fisk som gullfisk :-)

Ok, da foreslår jeg kveite. Så nå har du fått et forslag, og da håper jeg du lar gullfiskene være i fred.
Kampfisk
[QUOTE=Silje Hansen]vis det ikke er noen som kommer med forslag til fisk, så må jeg jo bare ta en fisk som gullfisk :-)

Ok, da foreslår jeg kveite. Så nå har du fått et forslag, og da håper jeg du lar gullfiskene være i fred.

Kampfisk daa...kveita skal ligge i gryta..trudde alle visste det :P
Hva med å bytte ut kveite med håkjerring eller brugde?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap