Mat til anctistrus

Inaktiv bruker
Jeg vet allerede at de liker agurk, men her om dagen var det noen som tipsa meg om å gi dem epler og pærer.
I en bok jeg lånte hos min bror stod det at de liker banan.

Jeg vil nå tro at dette gjør vannet surt fortere en agurk.
Kan jeg gi dem dette? Eller er det noe annet de heller burde få?
Forvellet brokkoli er blitt en slager her, og det er mer næringsrikt enn squash og agurk.
Jeg forveller veldig enkelt ved å legge brokkolistilken, gjerne med noen buketter i noe som tåler kokende vann, koker opp vann i vannkokeren, og heller dette over så det dekker brokkolien. La det stå noen minutter, skylle i kaldt vann, og slipp oppi karet, den synker og jeg trenger ikke bruke gaffel som med squash. Har nettopp gjort dette, så nå er det brokkolifest hos mallene :o)
Inaktiv bruker
cara79
Forvellet brokkoli er blitt en slager her, og det er mer næringsrikt enn squash og agurk. Jeg forveller veldig enkelt ved å legge brokkolistilken, gjerne med noen buketter i noe som tåler kokende vann, koker opp vann i vannkokeren, og heller dette over så det dekker brokkolien. La det stå noen minutter, skylle i kaldt vann, og slipp oppi karet, den synker og jeg trenger ikke bruke gaffel som med squash. Har nettopp gjort dette, så nå er det brokkolifest hos mallene :o)

Blir det ikke massa brokoli biter rundt om kring i akvariumet da?
Tilfeldig bekjentskap
© Jeff Rapps
Reklame for plussmedlemskap