Akvarieklubb på nesoddtangen? (side 2)

Hvis du gjør det gjør du en kjempejobb!

Men hvordan kan vi få med flere på dette?
Om det er flere som liker tanken, sier de nok fra her.... De fleste kjenne Akvaforum og bruker det!

Ellers får du se om du får noen til å sette igang. Behøver vel ikke være super alvorlig og seriøst i starten. Steg for steg og litt felles innsats så burde alt gå såre enkelt.

Mvh
Geir
Kan noen ta intjativ til å ringe sammfunshuset om vi kan låne det, så prøver jeg å finne folk kanskje?
Enig med Geir; det viktige er å starte. Det er nok ingen foreninger som har mange medlemmer fra dag 1

Informasjonsark om den nye klubben kan spres hos dyrebutikker, infotavler på kjøpesentre og lignende. Etterhvert vil klubben være kjent i nærområdet.
Vi dropper kiosk og sånt intil videre.
Kjempe bra! Jeg er jo også med, så da er vi 3 da, + kanskje noen venner av meg.

Men som sagt så må vi avtale med kommunen.
Begynn i det små. Er det noen som har plass hjemme hos seg til å holde det første møtet, og siden la det gå på rundgang til dere har et egnet sted. Tror kanskje det blir vanskeligt å finne noe gratis med det første.

Og skulle dere trenge litt inspirasjon er dere hjertligvelkomne til å besøke oss i oslo.
Vi har medlemmer som bor på nesodden som også er på møtene.

Lykke til.
Er det noe som har skjedd her?

Håper dere får det til!
Heier på dere !
Nei, ikke så mye som har skjedd her.
Jeg vil ta intiativ, men det må være flere enn bare jeg som må det også.
Jaja, ingenting har skjedd..... noen som fortsatt vil dette, ellers så dropper jeg denne tanken. Dette er bare pratignpå nett, ingen ting vil skje av seg selv.
Tilfeldig bekjentskap
© Jan Erik Telnes
Reklame for plussmedlemskap