Fiske venner til elfenben ciklider

Jeg har fått tak i et kar på ca 360L der jeg har litt forsjellige maller og 4 stk Elfenben Ciklider. Hvilken andre fikser går godt sammen med dem? ser litt kjeddelig ut med bare 4 fisker (som jeg ser :P ) i karet
Ingen som kan hjelpe meg? Trodde dette var et akvarie forum der det gikk an og få hjel :P
Prøv med gullfisk eller karper.
Her har du forslag hvilken fisker du kan ha sammen sebra ciklide:

http://akvaforum.no/profile.cfm?id=1147&tab=4
Elfenbenciklider / sebraciklider er noen hissipropper, og det er ikke så mange fisker som går bra sammen med de, etter hva jeg har hørt.
Takker for svar får sjekke ut den lista.

Har selv hørt at de kan være litt hissige så det var derfor jeg ville sjekke her så jeg ikke kjøper fisker som bare slåss
Hei

I går la jeg selv ut et spørsmål om noen av mine fisker ville passe sammen med Sebraciklider.

Fikk da til svar at det mulig ikke ville gå så bra.

Så siden Elfenben er det samme typen som sebra bare hvite, så etter det jeg har fått vite så vil jeg råde deg til og sette opp et eget kar (artskar) til disse elfenbenciklidene.

Altså det er mulig det vil gå bra men det kan og gå den veien at det ikke går så bra.
Så ha et kar klart til dem dersom du vil prøve og ha dem sammen med andre og dette ikke går så bra.

Elfenben og serbraciklider er kjempe fine

Lykketil

Takkere for det. har også undersøkt litt mer. Siden jeg ikke har et kar ekstra til dem blir di nok byttet ut. vil ha flere fisker enn 4 elfebenciklider i karet så da får di heller svømmer hos noen andre som har flere av disse
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap