Noen som vet hva denne heter? :)

Heisann
Fikk en del fisk av en kamerat igår, og på enkelte var han usikker på navn.
Bla. denne skapningen her, som jeg skulle likt å hvite hva er.
Er det noen her som har en menig om hva denne heter?
Hvorfor får jeg opp "skadelig webområde blokkert" når jeg trykker på den linken...?

Jeg har antivirus Norton 360. Har aldri fått den meldingen før her når jeg har klikket på bildelinker.
mona o
Hvorfor får jeg opp "skadelig webområde blokkert" når jeg trykker på den linken...? Driver du med noe tull....? Jeg har antivirus Norton 360.

Det har jeg ingen interesse av, men jeg lagde tråden på mobiltlf, og da blei det noe tull med bildet jeg linket til som ligger på photobucket. Men jeg får det opp normalt nå.
mona o
Hvorfor får jeg opp "skadelig webområde blokkert" når jeg trykker på den linken...? Driver du med noe tull....? Jeg har antivirus Norton 360.

Jeg får ikke opp det Mona. Komme bare opp et bilde fra Photobucket.
Er en eller annen Callichthyidae eller kanskje en Synodontis el. Men jeg klarer ikke se hva det er desverre. :/
*fjernet*
Her er et bilde til, kan evnt prøve å ta noen bedre bilder i kveld.
[External Image]
Ålmal.....
mulig det er en Clarias Batrachus-ålmalle
(finns jo flere innen slekten clarias)
OK Da veit jeg hvertfall litt. Den er ca 8cm tipper jeg med en lang finne på undersiden som går fra magen og bakover. Kort liten ryggfinne og korte små finner på sidene.
Lisa-S
Er en eller annen Callichthyidae eller kanskje en Synodontis el. Men jeg klarer ikke se hva det er desverre. :/

Skivebom fra meg alså, men godt noen andre hadde mer peiling. )
Geir Danielsen
mulig det er en Clarias Batrachus-ålmalle (finns jo flere innen slekten clarias)

hmm.....Clarias fuscus
nei...skivebom fra meg/slette tast?
Slettetast kikket jeg etter i stad også
Men du mener det er Clarias fuscus?

Geir Danielsen
[QUOTE=Geir Danielsen]mulig det er en Clarias Batrachus-ålmalle (finns jo flere innen slekten clarias)

hmm.....Clarias fuscus
SSK
Slettetast kikket jeg etter i stad også :) Men du mener det er Clarias fuscus? [QUOTE=Geir Danielsen][QUOTE=Geir Danielsen]mulig det er en Clarias Batrachus-ålmalle (finns jo flere innen slekten clarias)

hmm.....Clarias fuscus
Nei....stemmer ikke med rygg finnen....og den blir gedigen i størrelse.....
tror ikke den egner seg i akvarie...
Tilfeldig bekjentskap
© Arild Magnussen
Reklame for plussmedlemskap