Nå ble jeg dritglad :)

Sitter her for meg selv og sturer. Kona er på nattskift Så ser jeg dæven meg delfinene mine "in the act" for første gang. Ubegripelig moro !! Jeg har aldri sett de når hunnen legger eggene, og hannen legger sin sæd over dem før. Ubegripelig at hun henter eggene etterpå !! Fantastisk !!! Nå skjønner jeg hvorfor jeg driver med det her
De små magiske øyeblikkene :oD

Gratulerer, det må være et flott syn !
Gratulerer! Og kameraet var???
Denne gangen er jeg forberedt, og har yngelkaret klart. Nå skal jeg f..n meg fikse det
[QUOTE=Linda W]Gratulerer! Og kameraet var???
Beklager, jeg tenkte ikke på det i øyeblikket. Det lå i skuffen sin
Her er ihvertfall et bilde av forhåpentligvis mor
For noen dager siden fikk jeg også se leiken på mine acara. Kjempe spennende og nå tusser det av yngel i 160L
Kule fisker. Som du kanskje ser av mitt bilde er det en Acara bak der. Disse skal inn i et kar alene nå. De legger egg villig vekk, og er mine første fisker. Kjempeglad i dem
Nå kan det se ut som om hunn nr 2 har bestemt seg. Skremte vel vettet av dem med blitzen på Iphonen. Dårlig bilde, men favorittsteinen er flittig besøkt i kveld Den største hannen er i ordentlig humør der han rister og kaster på seg for damene Han står rett bak hunnen på bildet. Blir spennende å se om det går veien denne gangen.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap