Akvarie på mål

Hei!

Jeg tenkte jeg skulle bestile meg et akvarie på 1260 Liter med målene :

L 210 cm
B 75 cm
H 80 cm



Er det noen som har noen tips på hvor jeg kan bestile akvarie på mål til en god pris?
Selv bor jeg ikke så langt unna Drammen, så det bør vell være ikke så alt for langt unna.

Takker for alle tilbakemeldinger!
Du kan forhøre deg om pris hos f.eks. Akvariekjellern.

Du kan også høre hos Webzoo, de tar i mot bestillinger på akvarier etter mål, men det hender folk har "litt opp og ned" erfaring med hensyn til hvor raskt de får svar på epost der
Plussmedlem
Enhver glassmester kan lage et akvarie for deg.... Skjære glass og lime med silikon er jo det de er "mestere" på...
milo
Enhver glassmester kan lage et akvarie for deg.... Skjære glass og lime med silikon er jo det de er "mestere" på...


Er det noe billigere å bruke en glassmester enn å kjøpe av "Akvariebutikk" ?
Kikkan
[QUOTE=milo]Enhver glassmester kan lage et akvarie for deg.... Skjære glass og lime med silikon er jo det de er "mestere" på...


Er det noe billigere å bruke en glassmester enn å kjøpe av "Akvariebutikk" ?

Sjekk bristols.no
de lager rimelig etter mål/gjorde ihvertfall det for noen år siden
Kikkan
Er det noe billigere å bruke en glassmester enn å kjøpe av "Akvariebutikk" ?


Du bør satse på noen som har erfaring med å lime såpass store kar, tror ikke du bør gå kun etter pris.
Det er nok mye rimeligere å kjøpe akvarium med standardmål, og det finnes flere produsenter som har samme kar som du ønsker bare ti cm kortere.

Ellers vet jeg at flere har bestilt spesialmål på akvarier fra Imazo gjennom deres lokale akvariebutikk. Her er en tråd fra Frode som kjøpte en 1200liter.

Går du til en glassmester uten meget gode avtaler kan du nok mest sannsynligvis 2-3 doble prisen i forhold til et "fabrikk" laget akvarium.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap