Wromak cover - runde åpninger?

Hei

Jeg har bestilt wromak akvarium med lysarmatur men nå lurer jeg om det er best å avbestille det likevel.

Har nettopp oppdaget at de har runde åpninger på baksiden i stedet av u- åpninger.

Hvis det er noen her som har erfaring med disse toppene, så har jeg et par spørsmål:

1. Har alle covere fra wromak de runde hulene el. bare de som kalles eksklusive? (jeg har bestilt den andre typen classic men kan ikke se baksiden på deres bilder.)

2. Blir det veldig tungvint å bruke? Må man tre kablene gjennom disse hulene hver gang man skal ha coveret av? Man kan vel ikke bare lofte det coveret rett opp slik som i juwel?

hilsen
A
På mine to Wromak kar er det rammen som har disse hullene, skal du åpne toppen helt er det to plater i topp som kan tas av pluss midterste del som er lyset..

Da har du hele toppen åpen selv om rammen er tilstede.
Takk for svaret. Da trenger man altså ikke å røre kablene for å åpne toppen helt?
Er du fornøyd med dine wromak kar?
Jepp, du rører ikke slanger eller ledninger når du åpner topp dekslene. 

Er fornøyd med mine, har hatt dem i snart tre år tror jeg, 115 og 300 liter med slik topp på begge siden de står i stuen, ser finere ut enn de kjipe plaststøpte toppene.
Hadde litt problem med at hullene ble litt små, Brukte bare en sag og sagde fra kanten og opp til hullet (blir da U-formet). Kan nå også ta av toppen uten å gjøre noe med slangene. Skjer ikke særligt ofte.
Jeg har vært fristet til å skjære ut hullene i min egen Wromak-topp men har vært redd for å svekke konstruksjonen for mye. Men ok, neste gang toppen skal av, skal saga fram. De runde hullene er ikke spesielt praktiske.
Takk for svarene. Da tar jeg sjansen på det. Håper at ikke jeg må bruke sag hos meg for da vet jeg ikke hvordan det går
Tilfeldig bekjentskap
© Tone Andreassen
Reklame for plussmedlemskap