Klovnene spiser ekorn fisk

Inaktiv bruker
Har noen av dere peiling på hvorfor? Har hatt 2 klovner og 1 ekornfisk siden februar 2011. Når jeg kommer hjem i dag ser jeg at ekornfisken mangler magefinner og nesten hele halen er borte. Var ikke sånn i går kveld. Så at klovnene bet av halen og magefinnene. Ekornfisken har også skiftet farge fra lys til mørk. Er det pga de andre har plaget han eller er han syk? Noen som vet?

Bitit
Inaktiv bruker
Ja her var det mye hjelp å få . Ser ingen grunn til å fortsette å være i denne gruppa. Postet flere spørmål men aldri fått svar Takk for meg!
Det er vel ingen som har svar på det du spør om da... Tror ikke det er så mange som er eksperter på saltvann...
Dette spm hører hjemme på www.saltvannsforum.no
Du må nok spørre på saltvannsforum eller aquafreaks.no for å få svar på dette.
Her går det mest i ferskvann dessverre
Så ikke ta det ille opp at du ikke får svar på det du spør om her.
Inaktiv bruker
Ja der var det noen ja. Da har jeg jo ikke noe her å gøre så takker for svar og forsvinner herfra
Du trenger ikke forsvinne da ,hold oss gjerne oppdatert . Vi er tross alt noen her som holder på med saltvann selv om vi ikke kunne svare deg på akkurat dette .
Bitit
Ja her var det mye hjelp å få :-(. Ser ingen grunn til å fortsette å være i denne gruppa. Postet flere spørmål men aldri fått svar Takk for meg!




Farvel grinebiter
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap