Vilken type catfish

Kjøpte 2 av desse idag, fekk navn osv i butikken men har selvfølgelig glemt det nå,
men så vidt eg vet så er det vel ein type catfish, men vilken? dem ser kansje litt rare ut på bilde, dem har akuratt spist mygglarver så magen buler litt.
måtte ha av lyse og ta bilde med blitz da dem gjemte seg inni eit dekor skip når lyset var på i tanken.
takk, ser riktigt ut ja=)
Hvis det er arten som blir nevnt over, blir de veldig store og egner seg ikke for vanlige akvarier. Det er lurt og lese litt om fiskene før man kjøper dem.
Plussmedlem
Den arten blir 13 cm. Det er ikke så veldig mye.
Roy Fredrik Pedersen
Hvis det er arten som blir nevnt over, blir de veldig store og egner seg ikke for vanlige akvarier. Det er lurt og lese litt om fiskene før man kjøper dem.

mr aqua police
eg fant ut det eg trengte om fisken i butikken i ei bok der og fra han som fisket dem opp så visste godt at dette var ein som ikke ble gigantisk og som egnet seg for akvarie, kjøpte også noe annen fisk og innen eg var kommet heim glemte eg navne på denne catfishen og det sto bare diverse på kviteringa da dem ikke hadde registrert den med navn enda. og ja den blir bare 13cm som han sier.
lurt og lese om fisken før du utaler deg thihi
Der fikk jeg den hehe. Jeg leste faktisk om den, men blinkset litt og leste 130 cm i stedenfor 130mm. Beklager hehe.
Tilfeldig bekjentskap
© Tone Andreassen
Reklame for plussmedlemskap