- Hjem
- Forum
- Identifikasjon av fisk
- Hvilken type algeeter er dette?
Hvilken type algeeter er dette?
Inaktiv bruker
Postet 13.12.11 kl 00:22
Regner med at det er denne Regnbuelabeo
Postet 13.12.11 kl 00:28
Inaktiv bruker
Takk Jørgen.
De er ikke så store nå og jeg ble fortalt at de ikke ble stort større, men ser her at de blir hele 15 cm. Godt jeg har stort akvarium, og jeg får nok anskaffe enda større etterhvert som de vokser seg til. De er absolutt helt skjønne
De er ikke så store nå og jeg ble fortalt at de ikke ble stort større, men ser her at de blir hele 15 cm. Godt jeg har stort akvarium, og jeg får nok anskaffe enda større etterhvert som de vokser seg til. De er absolutt helt skjønne
Postet 13.12.11 kl 00:34
Postet 13.12.11 kl 00:47
Inaktiv bruker
Akvariet innredes med mange gjemmesteder laget av røtter og steiner. Beplantet. Noe aggressiv mot sin egen art. Trives best alene. Er en "bølle" som kan være aggressiv, napper og jage på andre fisk. Er i stand til å skade andre fisk i akvariet.
Ikke egnet til selskapsakvariet.
VannelementTakk Jørgen. De er ikke så store nå og jeg ble fortalt at de ikke ble stort større, men ser her at de blir hele 15 cm. Godt jeg har stort akvarium, og jeg får nok anskaffe enda større etterhvert som de vokser seg til. De er absolutt helt skjønne
Postet 13.12.11 kl 01:33
Inaktiv bruker
Ja, Spock jeg leste det
Jeg kjøpte dem som algeetere, og ante ikke at det var en liten "hai" jeg hadde kjøpt!
De er foreløbig ganske små og de krangler ikke - men en vakker dag blir de vel store og gretne. Den tid den sorg ;0) Har dem i et 180 Liters akvarium nå, men skal sikkert ha større senere. ser de skal ha minst 160 liter, så det er stort nok det jeg har.
Nå går de sammen med endlers guppy, panda garra flavatra, og praktbotia - og det ser ut til at de er snille og gjør ingen fortred, foreløbig
Men, de har et helt fantastisk vesen altså, det må jeg bare si, helt herlige!
Godt jeg ikke visste hva jeg kjøpte, ellers hadde jeg neppe kjøpt dem, og dermed gått glipp av noen herlige fisker!
Jeg kjøpte dem som algeetere, og ante ikke at det var en liten "hai" jeg hadde kjøpt!
De er foreløbig ganske små og de krangler ikke - men en vakker dag blir de vel store og gretne. Den tid den sorg ;0) Har dem i et 180 Liters akvarium nå, men skal sikkert ha større senere. ser de skal ha minst 160 liter, så det er stort nok det jeg har.
Nå går de sammen med endlers guppy, panda garra flavatra, og praktbotia - og det ser ut til at de er snille og gjør ingen fortred, foreløbig
Men, de har et helt fantastisk vesen altså, det må jeg bare si, helt herlige!
Godt jeg ikke visste hva jeg kjøpte, ellers hadde jeg neppe kjøpt dem, og dermed gått glipp av noen herlige fisker!
Postet 13.12.11 kl 03:13
Inaktiv bruker
Ikke alltid det stemmer med beskrivelsen da, Jeg hadde feks noen voksne false flying fox (garra) og de skal visst også krangle og være litt småekle mot andre fisker og sin egen rase, men mine var fromme som lam
Postet 13.12.11 kl 03:14