Pris på leksgruppe l-144 og yngel

Hei,

har en leksgruppe med to hanner og to hunner av L-144 som jeg vurderer å selge. Er usikker på hva som er rimelig å ta betalt for dem. Betalte i alle fall 100,- pr stk da jeg kjøpte de i dyrebutikk, da var de mye mindre.

Har også en del yngel av dem på ca 1,5-2cm, som jeg ikke blir kvitt. La de ut for 30,- stk, og fikk lite respons gitt. Høres dette ut som en ok pris, eller burde jeg revurdere?
Plussmedlem
Prisen på yngelen din er helt grei. Størrelsen er noe helt annet.... Tror ikke det er mange som kjøper malleyngel før den hvertfall har bikket 3cm.....
Takk for svar. Da venter jeg til de blir litt større

Ingen som har en formening på hva som er ok å ta for leksgruppen?
Sarap
Takk for svar. Da venter jeg til de blir litt større:-) Ingen som har en formening på hva som er ok å ta for leksgruppen?

Prisene varierer veldig på L144. Etterspørselen er hva som avgjør pris, og kan variere fra sted til sted i landet. Sjekk rubrikk annonsene i ditt nærområde og du vil få en pekepinn på ca pris. Om alle leiker med hverandre kan du jo også selge dem som to leikspar. Mulig bedre pris da?
Takk for svar.

Sjekket på rubrikk nå, og var visst ingen som solgte l144 her nå. De er vel så vanlig her i Bergen, så jeg regner med prisen ikke blir så høy. Har kun sett de solgt i butikk, og syns kanskje ikke jeg kan sammenligne med de prisene.

Usikker på hvem som leker med hvem. Vet bare at begge hannene har ligget med egg
Hva med å sette en utropspris på 450 kroner. Så får di som har lyst by over eller under prisen.
Vi solgte en L-144 han fisk på forrige auksjon, denne var fullvoksen, gikk aleine for 500 kroner. Var på auksjon i Larvik helga føre, da også ble det solgt en fullvoksen hanne som gikk aleine for 450 kroner. Så om du har en gruppe med 2 hanner og 2 hoer som leker + yngel så burde dette være en gruppe du kan få en del for. Hva med å ta dem med på en auksjon?
Hadde betalt 500 for hannen din jeg om jeg bodde nærmere...
Oi koster di så mye??? Jeg kjøpte en trio der hannen er 14cm og den største hua 7,5cm å den minste hua 5cm. Dette kostet 340kr å var en fin å etablert leksgruppe.
Så jeg fikk litt sjokk når di prisene der kom opp. Ja ja da har jeg tjent litt på det kjøpet der :p
Betalte 150 kr pr stk ca for mine 2 hunner som var 3,5-4 cm når jeg kjøpte de. kunne godt ha betalt 400-500 for en voksen hanne.
palett chikliden
Oi koster di så mye??? Jeg kjøpte en trio der hannen er 14cm og den største hua 7,5cm å den minste hua 5cm. Dette kostet 340kr å var en fin å etablert leksgruppe. Så jeg fikk litt sjokk når di prisene der kom opp. Ja ja da har jeg tjent litt på det kjøpet der :) :p

Er du SIKKER på at det er L144 du har da, og ikke albino ancistrus?
Ja, det er sant som LOFFA sier her. Det er mange som fort tar feil mellom L144 og albino ancistrus. Men forskjellen er forsåvidt enkel å se. Den ekte L144 blir stor sett gulere i fargen en albinoe ancistrusen, og i tillegg har den helt blå øyne, noe albino ancistrusen ikke har.

Men som nevn tidligere, om dette er ekte L144, så har du helt klart tjent gode penger på de. Har du et bilde av dem?
'Synes øynene ser mer sort ut enn blå på L-144..
Lisbeth Sommerseth
'Synes øynene ser mer sort ut enn blå på L-144..

Dem er sorte. Den ene originale L144 hadde blå øyne. Les under info i basen på L144
1000% sikker på at det jeg har er l-144.
Blå store å fine øyne. Disse var kjøpt på oak auksjon jeg vet ikke hvor mye dette har å si på pris . Men jeg er helt sikker på at dette er l-144
Da burde du kunne få en del for denne gruppen helt klart fort en 1500 kroner vil jeg tro, på auksjon. Men kommer selvfølgelig ann på interessen som er tilstede. Men om det er et par personer som ønsker seg denne gruppen, og en skikkelig budkrig går i gang.
Tilfeldig bekjentskap
© Kent Evenrud
Reklame for plussmedlemskap