Har biltema silikon til akvarie bruk

som tittelen sier har biltema silikon til akvarie , har pleid og handle på class olsen men er ett stykke og kjør til den nærmeste , eller va inholder den silikonen jeg kan bruke i akvarie gjerne ein som hærder fort ??
Plussmedlem
Har ikke sett at Biltema har silikon egnet til akvariebruk.... Så jeg kjøper på Clas...
ja eg fant noen andre inlegg der andre spurte om det samme , bli vist ein kjøre tur i morgen
Plussmedlem
Egentlig litt rart at de ikke fører det, kanskje jeg skal ta en prat med han som driver de her i distriktet... Kunne jo hende han bragte det videre. Har ingenting å tape på det...
Lloyd Andre Omdal
som tittelen sier har biltema silikon til akvarie , har pleid og handle på class olsen men er ett stykke og kjør til den nærmeste , eller va inholder den silikonen jeg kan bruke i akvarie gjerne ein som hærder fort ??


Det enkleste må da være å ta en telefon til Biltema og spørre om de har silikon til akvariebruk. Da får du trolig et greit svar, ja eller nei, i stedet for en masse synsing. Forskjellen mellom silikon til akvariebruk og våtromssilikon er at sistnevnte inneholder mugghindrende stoffer som er giftige i akvariesammenheng. Herdetiden er den samme.

Stephan
Inaktiv bruker
milo
Har ikke sett at Biltema har silikon egnet til akvariebruk.... Så jeg kjøper på Clas...

Ikke kjøp den på Clas. Den er innsatt med anti mugg stoffer. Ikke bra...
Spock
[QUOTE=milo]Har ikke sett at Biltema har silikon egnet til akvariebruk.... Så jeg kjøper på Clas...

Ikke kjøp den på Clas. Den er innsatt med anti mugg stoffer. Ikke bra...

Stemmer ikke. Dette har nylig vært oppe her på forumet. Clas Ohlson selger både våtromssilikon (med mugghindrende midler) og silikon som egner seg til akvariebruk.

Jeg kjøpte nettopp en patron hos CO. Patronen er merket "Casco Glas Lasi Silikon", og det står på patronen at den er egnet til liming av akvarier.

At denne silikonen ikke er nevnt i siste katalog er en annen sak, men de har den i butikkene.

Stephan
Inaktiv bruker
Stephan Sandemose
[QUOTE=Spock][QUOTE=milo]Har ikke sett at Biltema har silikon egnet til akvariebruk.... Så jeg kjøper på Clas...

Ikke kjøp den på Clas. Den er innsatt med anti mugg stoffer. Ikke bra...

Stemmer ikke. Dette har nylig vært oppe her på forumet. Clas Ohlson selger både våtromssilikon (med mugghindrende midler) og silikon som egner seg til akvariebruk.

Jeg kjøpte nettopp en patron hos CO. Patronen er merket "Casco Glas Lasi Silikon", og det står på patronen at den er egnet til liming av akvarier.

At denne silikonen ikke er nevnt i siste katalog er en annen sak, men de har den i butikkene.

Stephan
Ah! Det var bra, Sist jeg var på Clasern hadde de inne bare en med mugg middel. Har ikke sett i nykatalogen.
Tilfeldig bekjentskap
© Jan Bukkems
Reklame for plussmedlemskap