Ancitrus

Inaktiv bruker
Hei, jeg har 2 Ancitruser, den ene har vært i akvariumet mitt et par dager lengere en den andre, den er nettop kjøpt og kommet oppi, de er begge ganske små. men den største Ancitrusen min jager den lille, jeg kjøpte dem på samme sted. hva skjer? er det noe jeg burde gjøre?

Inaktiv bruker
Ancistrus gjør sånt, det er for og finne ut hvem som er sjefen og hvem som får den beste hulen. Det kan bli voldelig. Ha mange huler og gjemmesteder så går det sikkert bra. du har vell ikke Ancistrusene i det 2L begeret som du fikk til Jul?
Inaktiv bruker
okei, takk får svar ! Nei nei, i et 63 liter. trodde det var større en det når jeg snakket med en venn jeg fikk det av. men nå har jeg fått i gang akvariumet mitt og jeg liker den nye hobbyen min
Inaktiv bruker
Filter er innkjørt og sånt?
Veldig viktig.

Men ha masse huler til ancistrus så går det bra.
Inaktiv bruker
Alt er oppe og går! Fikk filter gugge av en venn, legger ved et bildet. synes det ser ganske greit ut. Tar gjerne i mot tips og kritik

Dårlig kvalitet på bildet og nei, det er ikke 32 grader i vannet, den er litt ødelagt, derfor jeg har invendig også
Inaktiv bruker
De utvendige er skikkelig elendige. Min viste max tror det er noe med 40 eller borti der. Kjøpte innvendig, eneste som duger.
Men det ser VELDIG bra ut Kunne blitt kulere med noen stengel planter i bakgrunnen. Men nå er ikke jeg nå flink med planter. Har masse gressplanter jeg.
De trives KUN hos rekene mine... :P
Inaktiv bruker
ja, fant ut det om de utvendige. takk, har masse huler og gjemme steder, har tenkt og kjøpe noen flere planter og noen flere røtter har lyst på et reke akvarium med java mose osv, men det blir nok en liten stund til det skjer
Bendik Berg
men nå har jeg fått i gang akvariumet mitt og jeg liker den nye hobbyen min ;)

Hei Bendik. Velkommen til fiskeverden. Dette er en spennende hobby og er ny her selv, men er vel ikke ny på akvafronten. Bor ikke så langt unna, så trenger du og låne noe er det bare og si ifra. akvariumet ditt ser bra ut det, sikker enda bedre i virkligheten. lykke til
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap