Kjøpte artemia klekker i dag [URL=/http://www.fish.com/item/oscar-enterprises-hatch-n-feed-brine-shrimpery/710480/][/URL] Noen som har prøvd denne? Fikk den til en 50 lapp, så verdt et forsøk. Si gjerne hva dere tror om den Første gang jeg prøver meg på artemia så er spent på hva som skjer. Har et palett ciklide par som har fått egg, som kom gjerne med yngel tips Mine første yngel også
Du kan bare kutte av bunnen på en 1 1/2 L plastflask og bruke den også.Det er vel egentlig ikke klekkerne det står på.Eggene er det viktigste,er de dårlig så hjelper det ikke og ha den beste klekkeren.Du burde oppbevare eggene i kjøleskapet når du ikke bruker dem.
Den kelneren du har kjøpt er bra teoretisk, men i praksis så er den ofte litt uheldig i bruk. Den har en lei tendens til å forurense vannet mye og den klarer heller ikke å produsere de helt store mengdene artemia sammenlignet med stand-alone klekkerier basert på f.eks halvannen liter flaske eller kjøpe ferdig kit på eBay fra Aqua Joe...
noenlunde skeptisk på hvordan en sånn funker. jeg legger ved et bildet av oppsettet mitt, det funker kjempebra, og jeg har til enhver tid BBS til yngelen min