Medlemsmøte 2. feb.: foredrag av Chris Lukhaup "the Crustahunter" (reker, snegler) (Oslo Akvarieklubb)

Dette blir et fantastisk møte! En av verdens fremste eksperter på skalldyr og virvelløse dyr, Chris Lukhaup fra Tyskland kommer for å fortelle om både fangstturer og om de forskjellige artene som passer i akvarium. Dette bør du ikke gå glipp av!

[URL=/kalender_item.cfm?id=2286]>> Les mer[/URL]
Her er det bare å møte opp! Bedre blir det ikke...

Sjekk ut bl.a. crustahunter.com og crusta10.de
Dette gleder jeg meg virkelig til.
Lukhaup kan ta med seg noen spennende arter til klubbauksjonen, noen spesielle ønsker?
Noen her som tar turen for å lære litt om reker og snegler fra en av verdens dyktigste på feltet?
Skulle ønske eg bodde i Oslo.. Be han ta med noen reke plakater til meg. De er kule!!
Plussmedlem
Kaja sitter på kjøkkengulvet og griner av frustrasjon for at ho ikke kommer seg innover... :-p
Ho ble fra seg når ho så bildene her....

...og ho hadde antagelig solgt sjela si for en gruppe av de oransje rili'ene(?) i post 5, og latt sjela mi følge med på kjøpet...
milo
Kaja sitter på kjøkkengulvet og griner av frustrasjon for at ho ikke kommer seg innover... :-p Ho ble fra seg når ho så bildene her.... ...og ho hadde antagelig solgt sjela si for en gruppe av de oransje rili'ene(?) i post 5, og latt sjela mi følge med på kjøpet...

Hmmm, er det dårlig gjort av meg å friste med noen flere bilder?

For noen farger det er på de rekene. Helt lekkert
gleder meg til dette. Han har mange flotte arter og håper han har med seg noe riktig snadder.
I dag er dagen, et generelt hold av reke foredrag og et reise/fangst foredrag.
Dette blir bra.
Tilfeldig bekjentskap
© Arne Olsen
Reklame for plussmedlemskap