Va heter denne l malla

ingen som veit , kjøpte den på auksjon i fjord sa det va 205 men er jo ikke det då.
Plussmedlem
Lettere å uttale seg hvis du får lagt ut noen bedre bilder...
syns det ser ut som en panaque sort. Sjå litt i l-malle basen, kanskje du kjenne fisken din igjen.
har sett i basen men finner den ikke
Vanskelig å se ,men min første idee er L-077
tok du bar et tall ut av løselufta? hehe. det var jo om dag og natt. min har jo ikke røde finner ei gang
Inaktiv bruker
Prøv og se her om noen ligner planetcatfish
Lloyd Andre Omdal
tok du bar et tall ut av løselufta? hehe. det var jo om dag og natt. min har jo ikke røde finner ei gang :)

Nei jeg synes bare at de lignet noen jeg har sett før.
hei har tittet litt i boken til Ingo Seidel det nærmeste jeg kommer din fisk er L137 hvis det er denne så har du et ung dyr denne blir 30 cm bildene i basen her er ikke de beste og bildene på L077 og L137 er samme bilde så det er litt rot kjøp deg eller ønsk deg en malle bok
kjøpte den i februar i fjord , me har ikke vokst 1cm tror dette er et voksen ekemplar , ligner ikke på 137 syns nå eg er så ulike som det kan få bli , men tak for du tok deg bry for og leite
Plussmedlem
Synes den har en oransje kant på finnene.
Har du kikket på [URL=http://www.planetcatfish.com/catelog/image.php?species=peckoltia+sp(l076)&image_id=3150]L076[/URL]?
Klarer du å få tatt bedre bilder?
l076, er jeg sikker på det er va helt lik på det bilde du sendte , ser den har litt orange på finnene, og detter er en hun. tusen takk for hjelpen
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap