Canon e510

Har fått låne ett E510 speilrefleks (trur jeg)
Er det duganes til og ta akvarie bilder med? for jeg får ikke noe serlig bilder, evt om noen veit åssen innstilling jeg skal ha den på?

E 510 er vel olympus. Skal ikke være noe i veien for å ta gode fikse bilder med dette kameraet.

Prøv deg fram er vel det beste om man er ukjent med speilrefleks kamera.


Olympus e 510 er vel samme generasjon som blant annet Nikon D80 og Canon EOS 400D. Og skal være på høyden med disse.


RHD



Er olympus ja

Får prøve meg fram litt
Inaktiv bruker
Det er vanskelig uansett kameratype :0) Men, jeg bruker Canon EOS 550D både til å ta bilder og filme med. Det blir skarpt nok kun ved manuell fokus, så det er ikke akkurat helt enkelt.

Det er enklere å få til bra filmer enn det er å få til bra bilder av akvarium/fisk. Fiskene rører seg alt for mye og raskt til at jeg greier å få til bra bilder, så sant de ikke sitter stille og "sover". Det er også en fordel om det er kveld/mørkt i rommet når man filmer eller tar bilder.
jeg trivs best med en fast linse jeg har til mitt speilrefleks.
det tar inn MASSE lys og det blir syl skarpe bilder selv av de raskeste fiskene =)
ellers så syns jeg macro linser er kjempe kjekke til å ta bilder av reker og maller som står helt i ro :P

men du kan prøve full automatisk innstillingen :P den e jeg glad i.
På auto så skal den på død og liv blitze hele tida og det funker dårlig med glasset på akvariet. hehe
ja på min auto også
sett den i P
det står for Program tror eg å e det samme så auto bare uten blits.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap