Hvilke typer fisk er dette?

Beklager for elendig kvalitet på bildene men hva i alle dager er dette for slags fisk?

Bilde 1 : Den orange i midten? Vet du hvilken type det er?
Bilde 2 : Denne fisken har røde øyne og er litt orange på tuppen av ryggfinnen
Bilde 3 : Denne karen,hva slags vannslange er dette?

Takk for alle svar
Den første er en Hyphessobrycon sweglesi.

Den andre er en tetra, men vet ikke hvilken...

Den siste er en type ål eller noe sånn, kanskje en smerling?

Er ikke helt sikker
Nr. 1 kan se ut som dolkestikktetra, kanskje?
Nr. 2 er vanskeligere, en eller annen tetra er det i hvert fall. Pristellatetra, kanskje?
Nr. 3 ser ut som en værål eller noe beslektet.

Håper forresten du er klar over at sølvhaien på det øverste bildet blir 35-40 cm lang hvis den får sjansen til det. På bildet ser det ut som akvariet er en del mindre enn 720 liter som er anbefalt minstemål for sølvhai.

Anbefaler deg å søke på "tetra" i fiskebasen og se på de bildene som kommer opp.
[QUOTE=Kampfisk]Nr. 1 kan se ut som dolkestikktetra, kanskje?
Nr. 2 er vanskeligere, en eller annen tetra er det i hvert fall. Pristellatetra, kanskje?
Nr. 3 ser ut som en værål eller noe beslektet.

Håper forresten du er klar over at sølvhaien på det øverste bildet blir 35-40 cm lang hvis den får sjansen til det. På bildet ser det ut som akvariet er en del mindre enn 720 liter som er anbefalt minstemål for sølvhai.

Anbefaler deg å søke på "tetra" i fiskebasen og se på de bildene som kommer op=)
Ja jeg er det, er derfor jeg har lagt ut han og en annen fisk til salgs/byttes også fordi dem er stim fisk og da har jeg ikke hjerte til å ha dem 2

Fikk dem på døra i dag faktisk og ante ikke hva som var i posen.Levende godteripose:P
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap