L018

fikk en ny fisk i ene karret mitt idag,Lo18(Golden nugget) kan man ha flere slike i ett selskaps karr på 700L.
Det går fint, så lenge de har god plass å boltre seg på, da denne fisken har tedenser til å være ganske territoriale, men mange nok gjemmesteder, er det ingen problem
Jeg ville ikke hatt den i selskapskar da det ikke er optimalt i forhold til fôring. L018 skal helst unngå animalsk fôr. En relevant tråd om det her
takk,jeg skal lese der.du skriver att

L018 skal utelukkende ha vegetabilsk føde, og helst unngå animalsk fôr,er det ikke bare og fore med tabbletter og den type for, da sammen med annet for.
en person som er allergisk mot peanøtter,spiser ikke det heller om det ligger fremme...
Hei
hei,jeg har lest den tråden nå,den får bo i det karret inntil videre,uanset får sent og levere den tilbake da,butikken ikke tar tilbake.
Larsern
er det ikke bare og fore med tabbletter og den type for, da sammen med annet for.

Dessverre er det ikke så enkelt. De tar villig feil fôr.

Det er mange som holder golden nugget i selskapskar, men eg har ennå ikke sett store eksemplarer i slike kar. Likevel påstås det ofte at det går helt fint...
ok,får se hvor lenge den lever da,var jo en fin fisk
Du virker likegyldig til fiskens behov. Dersom du ikke kan gi den gode levekår bør du selge den. Akvariefisk er ikke leketøy.
jeg har mange karr,så skal gi den ett eget akvarie sammen med noen snegler,
er ikke likegyldig til fiskene nei,da har jeg ikke holdt på med dette i 20 år, men desverre så er ikke kunnskapen om alle fisker her, jeg hører jo litt hva en kamerat som har drevet på med akvarie butikk sier,og om det stemmer vet jeg ikke.

Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap