Bilder av medlemmers fisker, finnes en slik funksjon?

Jeg driver og leser og søker her inne, og har da kikket på medlemsakvariene for å få ide til fiskesammensettning.
Men jeg finner liksom ingen bilder hvor det er gode ideer til hva jeg kan ha. Enten har man nesten ikke fisk, ellers så er det fisker som jeg ikke kan ha pga vanntype og atferd.

Finnes det noen funksjon kanskje som jeg ikke vet om, hvor man kan se medlemenes fisker? Er jo dumt at jeg driver og spørr, hvis det likevel finnes en slik funksjon mener jeg. Er jo ikke lett å vite alt på et slikt stort forum.

Kommer til å fortsette å se på medlemers akvarier, men føler det er lite å hente der. Og så kikker jeg jo i bøker da, og skriver ned forslag til aktuelle arter.
I fiskebasen kan du legge inn de verdiene og kravene du vil ha, og deretter trykker du søk. Da for du opp fisk med de kriteriene du har satt.

Her har jeg søkt opp corydoras panda. Om du ser på høyre side så står det Finn akvarier med denne fisken. Ellers kan man trykke på fane akvarievenner, da får du opp hvilke fisk folk har den sammen med. Det er ikke dermed sagt at det er en fasit med hvem fisker den kan gå sammen med, mer som en indikasjon.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap