Nytt akvarie - hvordan ser det ut?

Hei
Startet opp akvariet mitt, et 125 l Juwel Rio for fire uker siden, hadde i fisk for to uker siden (takket være guffe fra annet akvarie) og har klart å holde verdiene fine. Guppiene trives og etter at jeg begynte å mate platyene for hånd så de også får noe før de glupske guppiene tar alt, så har også platyene det bedre.

Men så til spørsmålet: Hvordan synes dere dette ser ut? Noe som bør endres? (jeg vet jeg burde ha bakgrunn, men mannen min har sterke meninger om at han ikke vil ha det, så har valgt å avstå ... foreløpig)
Dette ser jo veldig bra ut!
Men synes du skal mase deg til bakgrunn så du slipper å se veggen bak, det gir veldig fin effekt å bare klistre noe svart papp eller male bakglasset med svart akrylmaling på baksiden
bakgrunn er å anbefale ja det gir en mer naturlig virkning på karet osv, du kan også kjøpe bakgrunn på dyrebutikkene, da du kan ganske lett ta de vekk om du ikke blir fornøyd med de.

guppyer og platyer er eksperter på å spise småbladete planter (div. kraftige også), så du må følge med om det forsvinner noen
Tilfeldig bekjentskap
© Kjetil L
Reklame for plussmedlemskap