Rød zebra - med egg!

Jeg har en zebradame som "tygger" (riktig utrykk?) egg i munn...Tror hun har hatt det i ca 14 dager.... Jeg vil gjerne at noen yngel vokser opp, da jeg har et stort nytt malawikar under oppbygging har et ferdig innkjørt 60 liter med bare sand og en hule... Tempratur 25 grader ph 8.0
Jeg flyttet zebraen over dit i dag... Der erhun alene.. er d noe jeg børtenke på? Er tempraturen ok?
Temp og pH er OK.
La henne gå alene i 60-literen til hun spytter ut ynglene, etter ca 3 uker.
Hun kan godt gå sammen med ynglene noen dager. Forhåpentligvis vil hun passe på dem. Veldig morro å se på!
Takk for raskt svar !! Jeg er er ikke så dreven på Malawi hva skal jeg fore yngelen med? kan de spise knust flakfor?
Ja, de kan spise knust flakfor. Men du må bruke fôr tilpasset Malawiciklider. Både til yngel og voksne.
Jeg bruker "JBL Novo Malawi" som hovedfor og "Tetra Shrimp sticks" innimellom.

Bilde av noen av ynglene jeg har nå Blå Ahli:
[External Image]
Så gøy at du la ut bilde av yngelen !! Så fine og små ) å jeg har mat tilpasset Malawi, så da bare knuser jeg litt av det når yngelen kommer )
Her er en videosnutt av foringstid hos Labidochromis caeruleus Golden-ynglene jeg har. De er imidlertid mye større nå. Veldig morsomt med yngel!

<embed src="http://www.youtube.com/v/MvulUlblAw8?version=3&hl=en_US" type="application/x-shockwave-flash" width="500" height="310" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed>
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap