Hei! jeg skal lage skiferhuler!

Det jeg har tenkt nå er at jeg skal lage skifer huler Her har du hva jeg har tenkt, Jeg skal kjøpe denne: http://biltema.no/no/Bygg/Flislegge-og-mure/Flisverktoy/Flisesag-86018/ .. Så må jeg ha skifer.. Men hvor får jeg skifer? Altså et par fliser (skifer) som jeg liksom kan skjære opp .. Jeg har også silikon, men liksom,, Hvordan skal jeg sette i gang? Ønsker noen tips
Kanskje du har en anleggsgartner i nærheten som du kan spørre? Eller en nabo som legger skifer i hagen? Eller så kan du spørre på et byggfirma (Bygger'n o.l.), eller murerfirma.
Spør evt. etter avkapp, men skiferen skal ikke være behandlet med noe.
En annonse her inne kan jo også prøves, det er jo gratis

PS: Bruk bare akvariesilikon, men det vet du kanskje.
Lykke til
Plussmedlem
Bare sånn for ordens skyld...
Skal du lage fordi du syns det er gøy å lage selv, prøve på ting og få resultater? Eller er det mer sånn "jeg gidder ikke kjøpe ferdige, så jeg lager'em sjæl"

Sjekket linken din, håndsag?? Det er vel ikke akkurat hva jeg ville valgt til å kutte i skifer. Ikke akkurat det samme som å skjære planker....
Oja, ok, Hvordan sag skal jeg bruke da? ( Jeg lager dem fordi jeg syns det er gøy )
skal du lage skikkelige huler så må du bruke vannkjølt fliskutter.
jeg brukte bare diamantblad på vinkelsliper funk fint det
Hvis noen andre er ute etter å lage skiferhuler så har jeg skrevet en guide om det her: Hvordan lage egne skiferhuler.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap