Meg og mine prosjekt

Har egentlig hatt flere prosjekter på gang , mange bra men desverre også mange dårlige. Har på en tid for noen år siden 16 akvarier oppe å gå , dette ble lagt ned for å så ta en pause . Ble deretter bitt av basillen på en liten tur på saltvann i stavanger, men dette ble goså aviklet nå sitter jeg igjen med 4 nanokar som jeg skal ha reker oppi . kjøpte meg en ikea reol , og 4 ehaim nano kar på 35 liter ved dyregod.
Må jo ha litt redbee og blackbee , e desverre veldig oppsatt på kryssing av reker.
Har planer om å skaffe rød krystall og tiger reker, i håp om å få rød tiger ut av dette.
Husker ikke hvor jeg hørte det , menn jeg var sikker på at det var di 2 som ble oppgitt.
Karene er ikke kommet opp å gå enda , så jeg har litt innkjøring igjen enda . Hær er et bilde av reolen å karene, med og uten lys faktisk
Prosjekte går videre
Har drevet å mala bakgrunnen svart , se bilde for resultat. Av en eller anna grunn synes jeg at å mal bakgrunnen blir penest,i motsetning til å legge film eller å ha den kjedelige bakveggen . Hat også vert å fatt tak i svart sand fra akvastabil , håper denne ikke er giftig for rekene. Hadde et aldri så lite uhell for en stund siden men jeg var fersk og ny innen hobbyen . Fikk tak i svart rådasand tror jeg det var , og den inneholdt tydeligvis silikater. Så man trenger ikke være et geni for å skjønne hvordan det gikk , mista 50 stk glødebånds tetra den gang . Ille nokk det synes jeg , men jeg har bestemt meg for å ta en bråsjangs når det kommer til denne sanda.
Gleder meg til storauksjon den 12 feb , å håper på å kanskje få noen gode reke tilbud dær.Har også en liten ide om å lage skjerm for lampa, ved å få tak i noe plast kanter som bygger opp såpass at lyse ikke flommer stua. Pluss å lage en kant i bunnen som skjuler litt av sanda, synes det ser mye bedre ut . Tro det henger igjen fra min saltvanns tid, men uansett skal skissere litt i kveld å se om crisma plast kan fikse noen kanter å pimpe litt reke kar . Regner med å få noe svar på det i morgen , pluss at jeg skal ut å kjøpe egne ferskvannsbøtter som jeg skal bruke til dette.
Dette ser spennende ut! Tenker du å finne på noen aquascape?
Må jo selfølgelig prøve meg litt , er jo ingen guru . Men litt erfaring har jeg , må bare finne noen kule røtter som er små nokk . Og en god dott med mose on noen små planter
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap