Nye fisk.

Må bare vise frem mine nye fisk Kjøpte meg en hvit superdelta hanne idag, og to hoer til den "gamle" kampfisken .

Skulle egentlig kjøpe half moon, men desverre kom ikke bestillinga inn :/ så får handle half moon neste gang de blir bestilt inn!

Ble meget imponert når "gamlingen" (eldste kampfisken min) blåste seg opp til å bli så flott! Han har utrolig nydelige farger, syntes jeg. (det er han blå) .

er den blå forresten crown tail?
Mia Heum
Må bare vise frem mine nye fisk :) Kjøpte meg en hvit superdelta hanne idag, og to hoer til den "gamle" kampfisken . Skulle egentlig kjøpe half moon, men desverre kom ikke bestillinga inn :/ så får handle half moon neste gang de blir bestilt inn! Ble meget imponert når "gamlingen" (eldste kampfisken min) blåste seg opp til å bli så flott! Han har utrolig nydelige farger, syntes jeg. (det er han blå) . er den blå forresten crown tail?
Mia Heum
[QUOTE=Mia Heum]Må bare vise frem mine nye fisk :) Kjøpte meg en hvit superdelta hanne idag, og to hoer til den "gamle" kampfisken . Skulle egentlig kjøpe half moon, men desverre kom ikke bestillinga inn :/ så får handle half moon neste gang de blir bestilt inn! Ble meget imponert når "gamlingen" (eldste kampfisken min) blåste seg opp til å bli så flott! Han har utrolig nydelige farger, syntes jeg. (det er han blå) . er den blå forresten crown tail?

ser ut til at den "gamle" er en crowntail ja

nydelige kampfisker du har der
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap