- Hjem
- Forum
- Maller - L-maller/sugemaller
- Gibbiceps
Gibbiceps
Postet 26.01.12 kl 17:44
Ja og nei
Gibbiceps er en tolerant art som tåler det meste av vannkvaliteter, så den klarer seg helt fint i hardt, alkalisk vann som malawi'ene behøver. Om den hører hjemme der, er jo et annet spørsmål. Husk bare at gibbi'en blir schvær, og at den trenger mye alger etterhvert for ikke å sulte.
Postet 26.01.12 kl 17:49
Postet 26.01.12 kl 17:54
KnutAGibbiceps er en tolerant art som tåler det meste av vannkvaliteter, så den klarer seg helt fint i hardt, alkalisk vann som malawi'ene behøver. Om den hører hjemme der, er jo et annet spørsmål. Husk bare at gibbi'en blir schvær, og at den trenger mye alger etterhvert for ikke å sulte.
tanken var å ha den i en 250L sammen med malawi til den ble så stor at den må flytte ut å da regner jeg me å få solgt den på akvaforum, trondheim akvarieklubb(når det erauksjon der) eller til en dyrebutikk i trondheim.
hvis det blir så jeg kjøper meg denne så har jeg allerede bestemt meg for hvilken dyrebutikk som skal få ta over den da de oppfiller disse kravene:
store nåkk akvarium (da de STORE fiskene får gå e en 500L eller så var akvariene større)
lite sykdom i karene
godt stell
er innom denne butikken omtrent hver uke/ mnd å de står å tapper vann fra akvariene omtrent hver gang jeg er der;D
hvis det blir så jeg kjøper denne kommer den til å være den eneste bunn mallen i akvariet så det skal nok bli nåkk med allger til slutt
Postet 26.01.12 kl 18:00
Postet 26.01.12 kl 18:02
Christian Kskal overleve om Ph'en og gh'en ligger innenfor rammene til gibbi'en, men alikevell innenfor rammene til malawien. gibbi'en kommer ifra sør amerika, så å holde den med afrikanske fisker syns jeg ikke er noe særlig fint, men de er min mening ;)
med ikke no særlig fint mener du: de ikke ser noe fine ut sammen
eller: de passer ikke sammen siden de kommer fra forskjellige verdensdeler å derfor så skal man ikke holde de sammen eller noe sånt???
Postet 26.01.12 kl 18:03
Endret: 26.01.12 kl 18:04
Postet 26.01.12 kl 18:05