Co2-apparat

hei,er det noen som har ett bra (må være enkelt og bruke) CO2-apparat og foreslå,og hvor man kan kjøpe det via nett.

som kan brukes selv av mor

har sett i den lokale zoo butikken her,att man får kjøpt enkle spraybokser,men de holder kun til ca 100 karr.
Jeg har JBL ProFlora u403 CO² som funker bra og leveres komplett med ph kontroller...
ok,skal titte på den,du mener jeg kan lett bruke den,aldri prøvd dette før
Er bare å følge tegningen av rekkefølge på oppsettet, kalibrere PH elektroden (må kjøpes ved siden av) og så trykker du inn ønsket PH-verdi på kontrolleren og den gjør resten for deg. Funket hos meg på første forsøk.
takk for rådet,jeg må bestille en sånn,med det samme vet du hvorfor plantene blir litt brune på toppene,
Skulle tro det er mangel på næring eller lys kanskje, men ikke stol på meg når det gjelder planter. Jeg klarer å ta knekken på javabregner og det sier litt om mine grønne fingre...

Jeg bruker CO2 anlegget kun for å holde ph'en konstant lavt i karet det er satt opp i.
Lars Jamne
Jeg har [URLBLOCK1] som funker bra og leveres komplett med ph kontroller...

Hei. Hvor lenge har du den 0,5 kg co2 flaska før du må kjøpe ny.
Det vil variere fra hvert enkelt kar - jeg bruker en 5-6 kg beholder da jeg skal ned i ph 5.5 fra springvann på litt over 7 og da blir nok halv kilos beholder for lite...
jeg bruker happyplant bare jeg,er det for lite eller,jeg har bare normalt planteveks i karret ,ca 50% er dekt
Tilfeldig bekjentskap
© Hans-Georg Evers
Reklame for plussmedlemskap