Mine fisker og akvarium (side 2)

Hei.Han er nok interessert han og
Blir bra med fler kar.Du får ta noen bilder ;--)
Abboren
Hei.Han er nok interessert han og :-) Blir bra med fler kar.Du får ta noen bilder ;--)


Skal ta bilder ,det er helt klart )

noen timer på jobben nå så hjem og håpe at akvariet har kommet i hus så starter morroa .-))
Mitt nye 180 l. :-)
Så var 180 litern i hus og ferdig dekorert, eller ferdig,, blir man ferdig)? min mann kjørte bil i 4.5 timer i dag for å hente det til meg og han har vært med hele tiden og i morra skal han bli med meg til Dahls) jeg er så glad og overrasket over at han innvolverer seg så mye )
hatt en utrolig fin helg med å gjøre i stand 180 litern og kost meg verre ) på jobben sist uke, helt i slutten av uka dukka det opp tre Molly babyer,, de så ut som om de hadde klart seg noen dager for helt nyfødt var de ikke, så nå er jeg veldig spent på om de fortsatt er der eller om Mollyene mine har tatt dem,,håper jeg finner dem
et par bilder hvorda det blir .)
på jobben har Mattis kampfisken det kjempebra,koser seg masse og Mollyene mine kserseg ikke mindre ser det ut som og så er det mine skjønne Corydoras da.-)) blir kanskje bortskjemt med oppmerksomhet,merker jeg prater med fiskene mine som med hunden min og barn.-)) hehe , blir jo glad i dem
Klart man snakker med fiskene
Janne Wessel
på jobben har Mattis kampfisken det kjempebra,koser seg masse og Mollyene mine kserseg ikke mindre ser det ut som og så er det mine skjønne Corydoras da.-)) blir kanskje bortskjemt med oppmerksomhet,merker jeg prater med fiskene mine som med hunden min og barn.-)) hehe , blir jo glad i dem :-)


Så godt å høre det er bra med Mattis Og deg da :-0
bytter vann i begge alle karene annenhver dag nå men i de to små skifter jeg ikke ut så mye som jeg gjorde før, men jeg ser jo at fidkne liker det så ser ingen grunn til å slutte med det .-) vannverdiene virker fine i alle sammen og bank i bordet, nå håper jeg det holder seg, prøver å gjøre dette så riktig nå
de tre små Molly ynglene på jobben lever og svømmer nå mer og mer midt i karet og virker både lure og litt for modige synes jeg da.-) men det virker som de store har mistet innteressen for de små og lar de være i fred så bank i bordet,, håper de får leve opp og er så spent på farve etc
Litt oppdatering på mitt 180 l
Nå har det stått en uke med bakterie gørr fra to akvarier fra Dahl dyrerike og nå har jeg endelig fått litt fisk i ) et sommerfugl par, to maller og en mormyras kannume foreløbig, ta det rolig så det ikke bllir for mye, vente en uke til minst kanskje to før jeg har flere i er så spent at hjertet banker litt ekstra, håper dette går bra,,,, dt virker som de trives hittil så bank i bordet
Jeg ser at du har molly
jeg dreiv med små oppdrett av mollier og dalmantiner hoene er vanskelige å få til å overleve en fødsel. di er så skvettende og en dalmantiner er rett og slett en black molly med gene feil .men di er kjempe korselige fisker det er sikkert å vist og jeg håper du har lest deg opp litt om molly for di kan få masse unger og det skjer fort hehe.
Siw Svellebråten
jeg dreiv med små oppdrett av mollier og dalmantiner hoene er vanskelige å få til å overleve en fødsel. di er så skvettende og en dalmantiner er rett og slett en black molly med gene feil .men di er kjempe korselige fisker det er sikkert å vist og jeg håper du har lest deg opp litt om molly for di kan få masse unger og det skjer fort hehe.


hehe ja jeg har lest masse om det,det er mine første yngel som lever, så vi får se hvor mange det blir etterhvert,, men håper mine første lever opp så får jeg gi bort noen småtasser om det blir mange,,, har mange rundt meg med akvariumer.-) takk for at du bryr deg .-) Mollyer er kjempesjarmerende og dalmantinerne mine er hanner,, de hadde kke hoer av dem,, men jeg har hvite og gule flekkete og bare gule hunner men dalmartinergutta er mest innterisert i den ene hvite jeg har, de gule jeg kjøpte til dem er nok ikke bakre nok for dem ) hehe . spørs om jeg å kjøpe et par hvite til så den ene får hvile litt
siden ene av mine nydelige sorte Corydoras døde i natt så har jeg vært og kjøpt fire nye slik at de blir en større gruppe, ser jo det fra den gruppa med panda Corydoras jeg har på jobb at de trives bedre dess flere dem er så nå er de en hel gjeng og jeg mener å se at de trives bedre allerede
noen nydelige bilder av fiskene mine
I går fikk jeg endelig mine etterlengtede L 144, to nydelige gutter på 1 år og fire små babyer på ca 4 cm og gjett om mor kosa seg ) gledet eg nesten til¨stå opp i dag slik at jeg fikk se skjønnhetene .-))
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap