Krysninger ?

Lurer på om Neolamprologus crassus og Neolamprologus brichardi kan parre seg med hverandre. Bild 1. N.brichardi . Bilde 2 Kjøter ?. Bilde 3. N.crassud.
Legg merke til fargene på rygg finner og øyefargen.
Krysninger ?
Her kommer flere bilder.
Bilde 1. N.crassus
Bilde 2. N. ?
Bilde 3. N. brichardi.
Legg merke til hodefasong og fargene. Den lite utviklede sort/brune flekken på gjellelokket.
Hei.Har ikke peilingVille bare kommentere at det var fine bilder og fisker.
Dette er vel Tangyikafisk.Jeg har Juliodockromis Marilieri og noen mulitiplcatus eller hva nå de heter.
Nå skal ikke jeg si skråsikkert at de kan det. Men jeg tror det. Siden de er av sammen genus altså familie. Vi hadde en diskusjon om de forskjellige tropheusene kunne krysse seg og det ble konstantert at de kunne det hvis de var av samme genus. Så da antar jeg det er det samme her.

Men som sagt jeg er ikke skråsikker.
Krysninger ?
Det er det jeg også tror, men jeg har aldri hørt om det.
Abboren
Hei.Har ikke peiling:-)Ville bare kommentere at det var fine bilder og fisker. Dette er vel Tangyikafisk.Jeg har Juliodockromis Marilieri og noen mulitiplcatus eller hva nå de heter.


Det heter!!!!

Julidochromis Marlieri og Neolamprologus Multifasciatus!!!

Intern greie mellom meg og Abboren!
Dette er ikke noe N.multifasciatus.
Det veit jeg vel!!

Er ikke deg jeg kommenterer heller!

Står som sagt, en greie mellom meg og Abboren!
Abboren
Hei.Har ikke peiling:-)Ville bare kommentere at det var fine bilder og fisker. Dette er vel Tangyikafisk.Jeg har Juliodockromis Marilieri og noen mulitiplcatus eller hva nå de heter.


Tanganyika!
Mener å ha lest et sted at Neol. brichardi og N. pulcher kan hybridisere, så tipper det samme gjelder for N. crassus?
Tilfeldig bekjentskap
© Kine Basma
Reklame for plussmedlemskap