Forslag til fisk i selvskapsakvarie! :)

Hei! Har akkurat fått meg et 110 liters selvskapsakvarium Jeg har noen fisk oppi allerede , fikk akvarie for ca 1 og en halv uke siden Jeg har noen Corydoras + 5 sverddrager, derfor lurer jeg på om noen av dere vet om noen forslag til fisk jeg kan ha oppi, Ikke Guppy!
Noen som har forslag eller?
Det første forslaget er å IKKE ha oppi flere fisk på mange uker ennå. Det andre forslaget er å ta vannprøver daglig. Tipper du har nitritt, eller vil få det. Da er hyppige vannbytter svært viktig.

Når du er over nitritt-kneika og filteret er ordentlig kjørt inn, kan du ha i fisk, men ikke mange om gangen. Litt vanskelig å komme med forslag når en ikke vet hva du er interessert i.
Har liksom noen akvarier fra før av da, så jeg har kjørt inn pumpa.. Alt er under kontroll, en venn av meg startet opp akvariumet sitt med engang han, Men han har hatt ganske flaks da ;P
Har ikke noen spesielle ønsker om fisk, så lenge de går med corydoras og sverddrager Har DERE noen forslag til noen fine fisk som går sammen med corydoras og sverddrager?
Tja... Hva ligger ph og gh på i karet da?
Synes selv kampfisk er nydelig, vurdert den?

Edit: Hva med Blå eller Gull gurami? Synes også Kardinaltetra er et flott tilskudd i et litt tomt selskapsakvarium, så flotte farger. (:
Thesaura

Sverddragere er kjent for å være finnenappere...

Men noen kampfisk-damer burde gå...
Sissimor
Tja... Hva ligger ph og gh på i karet da?

Er litt usikker.
Thesaura

Har hatt kampfisk selv, Gikk ikke så bra ..
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap