Malawi tygging???

Hei.Er det noen som kan se på denne videoen og bekrefte at denne malawi tygger.Uansett så har fisken blitt mye større under haka liksom og hun holder seg endel for seg selv.Det rare er at jeg har blitt fortalt at det antaglig er en han så hmm litt mystisk.Da er han kanskje syk hvis det ikke er hue og barn.

http://youtu.be/wR5lZrtpXtg
<embed src="http://www.youtube.com/v/wR5lZrtpXtg?version=3&;hl=nb_NO" type="application/x-shockwave-flash" width="500" height="284" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed>
Tror nok det er tygging på gang her ja.
hehe dritbra hvis det er det.Men hva slags fisk er det da?
Hvis det hadde vært pseudotropheus estherae så hadde hua vært rød.
Noen som vet?
Her er et bilde av pappan.
Et par bilder til. Ser at den har gult på finnene noe jeg ikke tror estheraen har?
Hei igjen.Kom igjen folkens!!! Det må vel være noen som kan komme med no godt om denne fisken.Legger ved et bilde til.Hua som tygger er lik hu på dette bildet.
Kunne nesten ligne på salousi men det blir ikke rett det heller..
En enkel test på tygging er ofte en dæsj med god mat i karet.. hvis hua du tenker på ikke spiser så er det sannsynlig at det er tygging.

Prøv å lag en NA f.eks.. kan være flere malawi folk innom der enn her akkurat nå
Hei. Takk. Nei hun spiser ikke,hun bare sirkulerer rundt med de andre mens det er mat.
Hun tygger ja. Det er muligens en Metriaclima estherae han ja. De varierer veldig i farger og tegninger fra sted til sted de kommer fra. Når jeg dykket i Malawi sjøen, så jeg arter som varierte veldig i farge og tegninger bare innefor noen få meters dybdeforskjell. Det beste er og skaffe seg arter der det med sikkerhet kan slåes fast hva det er. Den berømte malawi mixen er ikke alltid lett og finne ut av, siden mange arter er utrolig like.
Takk.Hvis han er en metraclima estherae,hva er hu da? hu skulle jo vært rød.Finns det mørke huer?
Det er bare hunner som har farge morfen O eller OB som blir røde. Ellers så er de mørke. Mest vanlig i handelen er de som har blå hanner og orange hunner. Selv har jeg O versjonen av dem fra Minos reef. Hannene blir rosa og hundene blir orange.

Men om det er den arten skal jeg ikke si med 100% siden det finnes veldig mange arter som ligner.
Takk Roy.Nei jeg blir ikke helt klok på disse gitt.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap