Akvariebutikk i mjøsområdet ?

Som denne Newbeen jeg er så kommer ennå et spørsmål:

Er det noen som kan anbefale en dyrebutikk i Mjøsområdet som er seriøs innen akvarier ?
Hei.
Jeg må si at jeg er meget fornøyd med buddy oppe i Lillehammer sentrum.
Hadde et uhell med at 3 av fiskene mine døde når jeg skulle hjem til Dovre.
Men tok telefonen og lurte på hva det kunne komme av, men de var ikke noe problem, fikk nye med en gang
Ellers virker de som de har ganske bra peiling og har bra kundeservice

Strandtorget zoo, anbefaler jeg ikke, dårlig kundservice, i akvariumene så flyter det av døde fisker..
Sist gang jeg var der så sa jeg fra om de døde fiskene og da fikk jeg til svar " vi har problemer med at fiskene våre dør, men aner ikke hvorfor. Går vel over".
Da gikk jeg.
JoakimL
...og da fikk jeg til svar " vi har problemer med at fiskene våre dør, men aner ikke hvorfor. Går vel over". Da gikk jeg.


Ååå holy Shit !!! Er det mulig !?! Skal holde meg laaaangt unna den butikken ja.
Ta turen til Hero's på Hamar, kjempefornøyd med de. Kim og Ole Marius er det jeg vil kalle lidenskapelig opptatt av fisk
GLarsen
Ta turen til Hero's på Hamar,


Så bra !
Det er den som er på Maxi, er det ikke ?
Det er den som ligger rett over gågata. Gå opp mellom mac'ern og kinoen, ta så til høyre og gå til enden på det bygget. Ligger på høyresiden. Grønnegata mener jeg gata heter.
Ååå der ja ! Nå husker jeg at jeg har sett en dyrebutikk i området der. Har aldri vært der inne, men i dag blir det et lite besøk hos Hero's
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap