Hjemmelaget modul, huler, landskap eller hva man ønsker å kalle det

Har ønsker om å lage noe av dette til mitt kar. Utstyr til å skjere med er i hus så det trengs ikke å tenke på. Må vel ha noe akvariesilikon, men dette er relativt enkelt å finne hos min lokale forhandler. Det jeg tenke mest på er hva slags stein som blir fint å bygge av. Jeg lurer derfor på hva som kan legges i et akvarium?? Veit at det finnes noen som har laget informative sider om dette, men jeg har ikke funnet dem. Kanskje dere vet? Har akkurat vært inne på hjemmesiden til right price tiles der de selger mye fliser. Kan noe av dette brukes? Evt hva?
Skifer er et sikkert valg
Så om jeg går for skifer så er dette det samme om jeg kjøper noen fliser på flisebutikken eller andre steder?
Plussmedlem
RPT har bra skifer, og er rimelige.
Tar nok turen dit da annet fra flisebutikk som kan brukes?
Bare opplys om at de skal i akvarie, slik at flisene ikke er satt inn med giftstoffer!
Etter hva jeg har lest meg til skal Oppdalskifer, Altaskifer, Fauskeskifer og indisk gårskifer trygt kunne brukes! sikkert flere typer som kan brukes også!
Dersom du søker på skifer her på AF får du massevis av treff!
Her har og Black_Flys noen tips til egne huler
Lykke til
MVH Pål
Knall! Søkt på forumet, men syntes det er lite oversiktlig. Skal innom der nå.
La inn en link i innlegget mitt, men den kom på feil plass Men funker fordet
Pål
Kjempe, tok med meg noe indisk skifer fra rpt nå. Ikke så ille pris heller. Pakker på 0,2 kvadrat til 199m2. Bør steinen kokes først eller holder en grundig vask med vann og børste?
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Bjørvik
Reklame for plussmedlemskap