Har laget meg en tabell over fiskers behov - men ...

Jeg har laget meg en tabell, der jeg har skrevet inn fiskenavn, temperatur, ph, gh, lengde, stim eller ikke, osv osv .

Men jeg irriterer meg over at denne oversikten ikke er ryddig nok.
På en eller annen måte kunne jeg tenke meg å få samlet de som har tilnærmet like behov. Men klør meg i hodet, for jeg vet ikke helt hvordan. Tenker spesielt da på behov for Gh og Ph. Slik at det er lettere å plassere aktuelle fiskeslag, og lett kunne se hvem som har like behov.

prøvde å lime inn utsnitt av tabellen min i paint, og så var planen å lagre det som et bilde, og legge inn her for å vise hva jeg har gjort , men gikk ikke an å lime inn dokumentet i paint.

Noen forslag til endinger evt ny tabell som tar utgangspunkt i plassering av fisker som passer sammen?
Tall
Gjør seg som regel best i Excel. Da kan man legge inn de formler etc man trenger og få konsekvenser derefter.

Gjør oppmerksom på at jeg har NULL peiling på hvordan man evt gjør det, men jeg vil klart tro Excel kan samstille tallverdier på en slik måte så lenge det legges inn rett.
Excel er din venn. Kort og greit. Bruker den selv til dette, samt påminnelser om alt mulig fra vannbytter, foring, tilsettinger, filterbytte, vannverdier ++++++++


Greit å bruke når det blir en del kar å holde oversikt over.
Jeg har aldri vært borti Exel. Syntes jeg var flink som lagde tabell i open office hehe.

tror sannelig ikke det følger med i open office en gang?

Mulig jeg må lage meg en annen form for inndeling slik at det blir mer oversiktlig. Sukk, søren ikke lett. hater når ting står hulter til bulter, da er det så vanskelig å sammenligne
Tilfeldig bekjentskap
© Bengt Fossli
Reklame for plussmedlemskap