Iphone bilder

Jeg savner en mulighet til å kunne publisere bildene mine rett fra mobilen og inn hit. Jeg er mye på internett med mobilen. Er det vanskelig å kunne fått laget en slik funksjon at man kan laste opp bilder til forumet og inne på profilalbumene, rett fra mobilen?
Hmmm... vet ikke om photobucket har en egen app, men i såfall så er det kanskje mulig.

Photobucket er en nettside som lar deg lage egne album til bildene du laster opp. Her får du også enkelt tak i kodene du trenger til å vise bildene på f. eks. akvaforum.

Dette er en litt utngvinnt måte, om den i det hele tatt fungerer.


På en annen side ville det kreve å lage en helt ny app kun til akvaforum. Jeg drømte faktisk om en slik app i natt, haha. Det kunne vært kult med en enkel liten app, slik at man kan svare på poster, se på artikklene og fiskebasen ol. og kanskje gjort noen endringer til profilen.

En slik app vile jo kreve litt jobb men...
Inaktiv bruker
Det er bare Apple som er særegen, det går på min HTC men ikke IPad 2 en min. :P
Thesaura
På en annen side ville det kreve å lage en helt ny app kun til akvaforum. Jeg drømte faktisk om en slik app i natt, haha. Det kunne vært kult med en enkel liten app, slik at man kan svare på poster, se på artikklene og fiskebasen ol. og kanskje gjort noen endringer til profilen. En slik app vile jo kreve litt jobb men...


Dette har blitt diskutert mange ganger, og konklusjonen er lik hver gang; AF fungerer så bra i Safari på iPhone, at en app bare blir unødvendig. Er uansett alltid mer knot med apps enn hjemmesia (bare se forskjellen på FB-app for iPad og FB i Safari!).

Kunne dog ønsket meg fiskebasen som egen app, men da bare fiskebasen (og planter, reker/krabber).

Er en hardbarka iPhonebruker selv, og kunne jo ønsket mulighet for å laste opp bilder, men klarer meg også fint uten.
Stine Sofie
Dette har blitt diskutert mange ganger, og konklusjonen er lik hver gang; AF fungerer så bra i Safari på iPhone, at en app bare blir unødvendig. Er uansett alltid mer knot med apps enn hjemmesia (bare se forskjellen på FB-app for iPad og FB i Safari!). Kunne dog ønsket meg fiskebasen som egen app, men da bare fiskebasen (og planter, reker/krabber).


Samme tenker jeg! Kunne vært deilig å se på basen når man f. eksempel er i dyrebutikken og lurer veldig på hva slags fisk som står foran en! Det fungerer jo på Iphone, men det er veldig klumsete med den litte teksten som man må zoome på hele tiden osv ):
Inaktiv bruker
Hadde vært utrolig kjekt, Fiskebasen app. Der man kunnet lagre favorittene sine, hadd dem klar til man skulle i butikken.
Kanskje også en sammenlignings mulighet, så man kunne se vannverdier og lignende?
Inaktiv bruker
Bare som en prøve. :P
Dette er jo noe som moderatorene kan gjøre.
Tøft! Burde jo vært i fargene til Akvaforum :P
Inaktiv bruker
JA, Jeg håper AF moderatorene klarer og lage er får noen andre til å lage fiskebasen app. Gjør ikke noe om vi må betale nor for å laste den ned synes jeg, for det er mye jobb og det er verd det.
ved å tjene penger på en app har man jo også sto mulighet for å utvikle nettsiden her en slik app kan jo da reklameres for i dyrebutikker også
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap