- Hjem
- Forum
- Nybegynner
- Napper på andre fisker!
Napper på andre fisker!
Hei, for noen dager siden fikk jeg noen nye fisker. 6 neontetraer og en liten kulefisk. I butikken ble det sagt at denne kulefisken kunne godt finne på å nappe på de andre fiskene mine, men da ville det være i selve kjøttet på fisken. Og det viser seg at kulefisken (Bolla) napper på mine andre to små slørhaler. Merket ikke dette før igår og jeg vil helst ikke returnere Bolla eller slørhalene mine. Bolla driver å napper på finnene deres, men det går helt greit med de andre småfiskene mine.
Jeg lurer på om det har noe med plassen å gjøre? Har ikke akkurat det største akvarium, men de i butikken sa at det var stort nokk så lenge jeg ikke hadde så mange store fisker oppi. Synes veldig synd på slørhalene mine!
Jeg lurer på om det har noe med plassen å gjøre? Har ikke akkurat det største akvarium, men de i butikken sa at det var stort nokk så lenge jeg ikke hadde så mange store fisker oppi. Synes veldig synd på slørhalene mine!
Postet 13.02.12 kl 19:32
Postet 13.02.12 kl 19:34
Postet 13.02.12 kl 19:51
Postet 13.02.12 kl 20:00
Postet 13.02.12 kl 20:38
Postet 13.02.12 kl 20:43
jeg vet at akvariumet er litt for lite for slørhaler, men disse slørhalene (ifølge butikken) skulle ikke bli så stor, så da trengte de ikke så stor plass. Det virker nå som om de trives og de har en stor fin rot og noen planter. Tror ikke jeg skal ha noen flere fisker oppi, vil ikke at det skal bli for mange.
Postet 13.02.12 kl 20:48
Inaktiv bruker
'Emma Sørensenjeg vet at akvariumet er litt for lite for slørhaler, men disse slørhalene (ifølge butikken) skulle ikke bli så stor, så da trengte de ikke så stor plass. Det virker nå som om de trives og de har en stor fin rot og noen planter. Tror ikke jeg skal ha noen flere fisker oppi, vil ikke at det skal bli for mange. :)
Butikken lyver dessverre, ALLE gullfisker/Slørhaler blir store, kanskje de tenkte på at de ikke lever så lenge fordi de får som regel for liten plass? :/ Det er synd at de i dyrebutikken lyver så mye for kundene sine.
Postet 13.02.12 kl 21:22