Bergen akvarieklubb møte 29.02 (side 3)

Regner med at det blir auksjonobjekter og da er det ikke noen fast pris. Hvis du skal kjøpe direkte fra Lars ,så må du nesten ta det pr. mail
Jeg lurte bare på hva sånn ca. han hadde tenkt for det
Startkultur gies bort, Sakurarekene og sneglene tenkte jeg å selge som auksjonsobjekter slik at det kommer noen kroner i klubbkassen. Tar med 2x15 stk Sakura eller noe slikt. Må se hva jeg får fanget...og hva som er igjen etter at en kompis har hentet litt i helgen.
Lars Jamne
Startkultur gies bort, Sakurarekene og sneglene tenkte jeg å selge som auksjonsobjekter slik at det kommer noen kroner i klubbkassen. Tar med 2x15 stk Sakura eller noe slikt. Må se hva jeg får fanget...og hva som er igjen etter at en kompis har hentet litt i helgen.


Hvor er liker knappen når du trenger den
Det er veldig kjekt og sosialt på møtene så om det er noen nye som lurer på å komme så ta turen
Det skal jo alltid være ett eller annet som kræsjer. Denne gangen: jobb i Oslo og Porsgrunn.
Håper det passer neste gang)
Hei hei , dere må jo bare ta med dere noen sverdragere visst dere kan . Jeg kommer nok til å by på de og visst de er like fine som de ute hos Sølvi kommer nok andre til å by og .
Jeg kan ta med Thiara Winterii snegler vis noen vil ha det

Kan ta tre pakker med 5 stk med på auksjonen

Her er et bilde av Thiaraene.
En spesiell og litt annerledes sandsnegle.
Gode arbeidere, rydder opp alger, spiser planterester og ordner gassbobler under sanden.[External Image]
Emil E
Jeg kan ta med Thiara Winterii snegler vis noen vil ha det ;) Kan ta tre pakker med 5 stk med på auksjonen ;)


Kan absolutt anbefale disse , er helt fantastiske . Har en god gjeng sjøl .
Noen som trenger spirulinapulver? Har litt mer enn jeg klarer å bruke opp på en stund, fant 2kg bak printeren på kontoret/akvarierommet når jeg ufrivillig måtte rydde der i dag.

Passer utmerket til oppforing av yngel, jeg bruker det til f.eks l-malle og corydoras yngel. Veldig kraftig og varer lenge.
Lars Jamne
Noen som trenger spirulinapulver? Har litt mer enn jeg klarer å bruke opp på en stund, fant 2kg bak printeren på kontoret/akvarierommet når jeg ufrivillig måtte rydde der i dag. Passer utmerket til oppforing av yngel, jeg bruker det til f.eks l-malle og corydoras yngel. Veldig kraftig og varer lenge.


Hehe , godt det er andre som har det sånn og
Siden Ivar også blir med så byr sikkert han på alt som er av mat også han)
Heh ,ja han er flink til det der

Regner med at jeg kommer hjem med noe jeg og
Snaken
Hei hei , dere må jo bare ta med dere noen sverdragere visst dere kan . Jeg kommer nok til å by på de og visst de er like fine som de ute hos Sølvi kommer nok andre til å by og .



Mine kommer fra Ivar og Tone sitt tidligere oppdrett,så de er nok like flotte disse og


Gratulerer så masse som ny leder for Bergen Akvarieklubb Rune ,tror du vil kunne gjøre en god jobb

Glemte det helt da du var på besøk hos meg
Ja desse her er fine(Syns i alle fall vi da).
Sølvi Gullaksen
[QUOTE=Snaken]Hei hei , dere må jo bare ta med dere noen sverdragere visst dere kan . Jeg kommer nok til å by på de og visst de er like fine som de ute hos Sølvi kommer nok andre til å by og .



Mine kommer fra Ivar og Tone sitt tidligere oppdrett,så de er nok like flotte disse og


Gratulerer så masse som ny leder for Bergen Akvarieklubb Rune ,tror du vil kunne gjøre en god jobb

Glemte det helt da du var på besøk hos meg

Takk Sølvi
Ny
E det bare for nye å stille opp? Eller skal eg gi beskjed til noen?

Har hatt akvarie i 7 år, men har vel kun vært på en auksjon.

Hvis det er noen som er interessert i huler og lignende så kan eg ta med det til auksjonen. Hvis jeg får lov selvfølgelig.
Benedicte_07
E det bare for nye å stille opp? Eller skal eg gi beskjed til noen? Har hatt akvarie i 7 år, men har vel kun vært på en auksjon. Hvis det er noen som er interessert i huler og lignende så kan eg ta med det til auksjonen. Hvis jeg får lov selvfølgelig.


Det er bare å komme med det du vil av ting å selge)
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap