Bergen akvarieklubb møte 29.02 (side 6)

Snaken
Hvar hyggeLig å møte deg i dag . Håper du likte deg og kommer igjen neste gang? Ellers så håper jeg at alle hadde en fin kveld i dag

Takk
Kjempegøy, jeg kommer i gjen!
Kan ikke bli til slutten av møtene når de varer til halv ti og det ikke er ferie
Nå ønsker jeg meg oscar og slamkrypere... oscarene får spist litt av sticsene. Hehe. Gir litt til scalarene og sommerfuglfiskene. Håper vi kan ha loddtrekning om ikke lenge. Tusen takk for møtet!)=-) =)
Akvariefan
[QUOTE=Snaken]Hvar hyggeLig å møte deg i dag . Håper du likte deg og kommer igjen neste gang? Ellers så håper jeg at alle hadde en fin kveld i dag

Takk
Kjempegøy, jeg kommer i gjen!
Kan ikke bli til slutten av møtene når de varer til halv ti og det ikke er ferie
Nå ønsker jeg meg oscar og slamkrypere... oscarene får spist litt av sticsene. Hehe. Gir litt til scalarene og sommerfuglfiskene. Håper vi kan ha loddtrekning om ikke lenge. Tusen takk for møtet!)=-) =)

Kjekt å høre at du hadde det gøyt
Vi skal selfølgelig klare å ha loddtrekning og auksjon før juniorer må gå
Hva mener du med juniorer må gå?
Akvariefan
Hva mener du med juniorer må gå?


Jeg tenkte då på at kanskje juniorer eller seniorer ikke kan sitte der så sent, pga at de må opp tidlig neste dag .
Så greit at alle får med seg auksjon og lodd

Takk for i går alle sammen

Fekk et spark bak for å prøve å få til fine planter og no var vi heldig og vant masse fine planter også..
Fekk oppgitt at det hadde vore 70 objekter til auksjonen. Det er jo kjempebra! Mye variert denne gangen. Håper det fortsetter slik

Vi må også takke Arken zoo for å sponse oss med premier til utloddningen

Når det gjeld dei rekene Sølvi, så har eg gjødsla i akvariet dei gjekk i, men veldig forsiktig. Når Michael Niesar kjem i april for å holde foredrag for oss får vi kanskje fasiten på kor mykje vi kan gjødsle i eit rekeakvarium. Temaet for foredraget hans er jo dvergreker i planteakvariet.

Pleier ikke å gjødsle i det karet de skal gå i (står fremdeles til akklimatisering ) så er ikke noe problem med hensyn til det ennå ihvertfall.

Fikk med meg en utrolig flott plante ,men klarer ikke å huske navnet på den eller finne den i plantebasen. Den skulle visst nok være vanskelig å holde ,men fikk lyst til å prøve den likevel. Noen som husker hvilken jeg mener og navnet på den ?
Snaken
[QUOTE=Akvariefan]Hva mener du med juniorer må gå?


Jeg tenkte då på at kanskje juniorer eller seniorer ikke kan sitte der så sent, pga at de må opp tidlig neste dag .
Så greit at alle får med seg auksjon og lodd


Åh, jeg var redd for at det bled junior og senior grupper. Greit å være sikker.
Viktig å takke arken zoo
Jeg elsker auksjon, foredrag og lotteri
Når det er sommerferie kan jeg kanskje sitte til halv ti, samme med påskeferie og andre dager det er fri neste dag=-)
Sorry Sølvi jeg er ikke så god på planter.
Vurderer nå en 450-550 liter om minst et år så skal jeg ha oscar som får spist sticsene.
Sommerfuglfisken min spiste en stor stic i dag
Skal prøve å få bilde av dine adopterte barn lars. Samme med din ancistrus Sølvi
Alle ancistrusene stortrives=-)
Blir det møte før storauksjor?
Akvariefan
Skal prøve å få bilde av dine adopterte barn lars. Samme med din ancistrus Sølvi:-) Alle ancistrusene stortrives:-);-)=-) Blir det møte før storauksjor?



Blir møte siste onsdag i mnd,altså onsdag den 28 mars.
Fint at du likte deg på møtet og velkommen igjen
Takk=-)
Kan kanskje få lov til å bli til slutten av møtet på onsdag=-)
Får det ganske sikkert. Ønsker noen noen javabregner så bare skrik ut.
Har 2-6 alle rede. De avler minst 2 per dag så. Hehe.
Lars har trent sneglene sine godt opp
Har du trent opp ancistrusene min Lars?
Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis.
Kan du trene opp de jeg skal kjøpe neste gang ?
Lurte på hvem som solgte hydrocotyle på dette møtet . Prøver å identifisere ett yngel ala corydoras , den må ha komt med som ett egg
He he ,heldig du som fikk med en blindpassasjer

Men husker dessverre ikke hvem som hadde den planten med ,håper du finner ut av det.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap