Skarp sand?

Jeg har kjøpt sand på biltema, som jeg så noen anbefalte her. Senere leste jeg at det er viktig med rundkornet sand som ikke er "skarp" for gravende fisker. Noen som vet hvordan biltemasanden er? Jeg har noen skjønne corydoras som snuser rundt i den
hei,jeg har også biltema sand,jeg mener den er rund,for den brukes jo til

sandblåsing,og da er det ikke særlig bra med skarpe kanter.mine corydoras trives veldig godt dem.
Det var godt å høre. Synes det ser ut som mine også gjør det... Jeg tenkte nemlig omvendt, at siden det var sandblåsesand, burde den være skarp:S Men jeg har jo ikke greie på slikt...
Blåsesand ? Dere har kjøpt feil type Biltemasand. Den ene varianten inneholder Olivin og den andre inneholder Aluminiumsilikat. Ingen av dem passer i akvarium. Dere skal ha art. nr. 175425. Den er rundkornet og passer i akvarium.
Tetra-frelst
Blåsesand ? Dere har kjøpt feil type Biltemasand. Den ene varianten inneholder Olivin og den andre inneholder Aluminiumsilikat. Ingen av dem passer i akvarium. Dere skal ha art. nr. [URLBLOCK1]. Den er rundkornet og passer i akvarium.



denne kjøpte jeg,og det er riktig sand,jeg har den grove typen,


Sand

For sement-, fuge- og pussbruk, såbedmateriale og dressing for gressplen, strøing, golfbunker, akvarium m.m. OBS! Må ikke brukes som blåsemiddel ved fristråleblåsing. Vekt: ca. 16 kg (± 1 kg).
Ok, men husker det stod at akvarium var et av bruksområdene, så da har jeg nok kjøpt riktig type
Godt å høre at den er rundkornet, nå slapper jeg godt av igjen, takk for svarene!
Det fine med den sanden,man slipper bruke tid og vaske den. bare tømme den rett i karret.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap