Hvor kjøper jeg oksehjerte?

Hællæ!
Jeg bor i Halden, der har jeg trålet hele byn men ingen kan skaffe oksehjerte,
så mitt spørsmål blir da...hvor i østfold får jeg kjøpt oksehjerte? bortsett i fra alle zoo butikker.
Kjøp 1 helt hjerte hos din lokale slakter og lag din egen mix… Det er billig og du har mat i lang tid fremover.
Lars Jamne
Kjøp 1 helt hjerte hos din lokale slakter og lag din egen mix… Det er billig og du har mat i lang tid fremover.

Ja...det er hjerte jeg prøver å få tak i ikke ferdiglaget for, men hvor?
Jeg fikk den lokale slakteren til å bestille, det kan nok en slakter i nærheten av deg også gjøre. Er jo som regel ikke standard sortiment, men lett for dem å skaffe.
Lars Jamne
Jeg fikk den lokale slakteren til å bestille, det kan nok en slakter i nærheten av deg også gjøre. Er jo som regel ikke standard sortiment, men lett for dem å skaffe.

Jeg har hørt med flere slaktere men ingen kan skaffe!
Meny butikker har det. Kjør til nærmeste butikk.. Skal du fore discus??

Tommy Tran
Meny butikker har det. Kjør til nærmeste butikk.. Skal du fore discus??

Ja jeg skal bruke det til Discus...her være på meny de kan ikke skaffe mindre enn 100kg. Det må da finnes noen i østfold som har hjerte?
Kjør heller på rekemix og denslags hjemmelaget mat. Er jo mange drevne discus entusiaster som ikke benytter oksehjerte siden det ikke er naturlig mat for dem. Dette gjelder jo også maller f.eks. Hypacistrus. Ville tro hvitt kjøtt var bedre for dem…

Mallene mine får blanding av fisk/reker/grønnsaker når de får hjemmelaget fôr og det fungerer kjempebra så langt.
Rotenon
[QUOTE=Tommy Tran]Meny butikker har det. Kjør til nærmeste butikk.. Skal du fore discus??

Ja jeg skal bruke det til Discus...her være på meny de kan ikke skaffe mindre enn 100kg. Det må da finnes noen i østfold som har hjerte?
Du bor jo i Halden, kjør rett over grensa og bort til Eurocash, ikke på Nordby, men rett over ved den gamle brua.
De har på mandag formiddager og utover i uka. Tror det var 19,90 sv for kiloen. sist jeg så der.
Kai Hansen
[QUOTE=Rotenon][QUOTE=Tommy Tran]Meny butikker har det. Kjør til nærmeste butikk.. Skal du fore discus??

Du bor jo i Halden, kjør rett over grensa og bort til Eurocash, ikke på Nordby, men rett over ved den gamle brua.
De har på mandag formiddager og utover i uka. Tror det var 19,90 sv for kiloen. sist jeg så der.[/QUOTE

Heia søta bror redningen igjen!!
Var på eurocash i dag men ingen oksehjerte der heller. Hvor kjøper dere oksehjerte folkens?
Kjøper ferskt olsehjerte hos slakterforretning, (som ikke er i en kjede) Frem med gule sider og let opp en slakterforretning i nærområde og bestill. Må som regel forhåndsbestilles, ikke mange som bruker denne delikatessen. Jeg får dem dessuten gratis
Svein
Rotenon
Var på eurocash i dag men ingen oksehjerte der heller. Hvor kjøper dere oksehjerte folkens?

Spurte du i ferskvare disken ?
Alternativ, ring de: 00465260705115109
Kai Hansen
[QUOTE=Rotenon]Var på eurocash i dag men ingen oksehjerte der heller. Hvor kjøper dere oksehjerte folkens?

Spurte du i ferskvare disken ?
Alternativ, ring de: 00465260705115109

Ja jeg var i ferskvaredisken,
de hadde det før men ikke nå lenger,
spurte om de kunne skaffe men den gang ei.
ENDELIG! hentet 15kg okshjerte i fra Gilde i dag kr32 pr kg LYKKE!!
Tilfeldig bekjentskap
© Signe Lill Mørland
Reklame for plussmedlemskap