Ancistrus 'oppdrettsvariant' yngel sammen med posthorn snegler.?

har nå noen yngler som klekket på lørdagen. har nå planer om å flytte de over til et yngel kar, me har bare et og det jeg har går det for tiden 3stk posthorn snegler oppi. det jeg lurer på er om sneglene kommer til å spise opp ynglen?
ps. venter på å få delt av akvariet i to deler får så å ha jeger snegler i den ene delen og eple snegler og posthorn på den andre siden eller selge jeger sneglene jeg har i karet nå, så kan ikke slippe oppi posthornene i tilfelle posthornene blir spist av jeger sneglene foreløpig og ancistrus yngelen kan ikke gå i det karet de går i nå da de er i et malawi kar så de kommer til å bli spist hvis de forlater hula oppi dær....
Posthornene er absolutt ikke jegere, så ingen fare...
guramijenta
har nå noen yngler som klekket på lørdagen. har nå planer om å flytte de over til et yngel kar, me har bare et og det jeg har går det for tiden 3stk posthorn snegler oppi. [B]det jeg lurer på er om sneglene kommer til å spise opp ynglen?[/B] ps. venter på å få delt av akvariet i to deler får så å ha jeger snegler i den ene delen og eple snegler og posthorn på den andre siden eller selge jeger sneglene jeg har i karet nå, så kan ikke slippe oppi posthornene i tilfelle posthornene blir spist av jeger sneglene foreløpig og ancistrus yngelen kan ikke gå i det karet de går i nå da de er i et malawi kar så de kommer til å bli spist hvis de forlater hula oppi dær....;)

Er det Marisa posthornene du fikk av meg du tenker på? De spiser ingen og blir heller ikke spist av malleyngel. Men hold de unna jegerne. Fint gulrotgress jeg fikk fra deg. Tusen takk.
ok

Heidi:
ja det var de Marisa posthornene jeg kjøpte av deg ja ja planen var å holde de unda jegerne ja hvis det er auksjon i trondheim akvarie klubb i mårra så skal det bli med litt forskellig dit. derriblant 4-5 jegersnegler, 1 sverddrager og 2stk Blå reker.
fint å hære at du likte plantene
Tilfeldig bekjentskap
© Christina Øverland
Reklame for plussmedlemskap