Hvilken pumpe bør jeg velge?

Altså som tittelen tilsier...

Jeg har fått tilbud om å kjøpe am top 3338 av en nabo, men vi får den ikke til å være tett når den pumper og med ett akvarie på 350L kan jeg ikke drive å flytte på noe hver gang den lekker!

Så.. Hvis dere skulle valgt en helt ny pumpe til ett Trigon350 malawi kar... hvilken?
Og nå så jeg at denne tråden egentlig hører under teknisk... sorry :S
Plussmedlem
Hvis du vil ha et filter som passer greit i skapet så hadde jeg tatt en ny AT3338... Jeg har også brukt den største Boyu'n. Går fint inn i skapet den også.
Eheim bruker jeg ikke, der får andre rådføre deg.
Eneste Fluval jeg ville valgt til et sånt kar er FX5, men den går nok ikke i skapet....

Men vet du hvorfor AT'n lekker da? De virker som om de skal ha vanskelig for å lekke slik toppen er utformet...
jeg bruker en tetra ex 1200.
er ekstremt fornøyd med den
Tror det er som med en bil jeg,du kan velge i mange merker,det er kun prisen som skiller dem,og noen er vel bedre enn annet, men som det ble nevnt fluval fx5 ,det synes jeg er bra,har det i ett 700 liters kar,ikke mye tullball med den pumpa.
EHEIM PROFESSIONELL 3E 2075...
Ekstremt god men koster litt... den filtrerer max 1250 liter i timen. Jeg bruker den til min 300 liter. Anbefaler den!
Eheim Pro 3 2075

1250L/T, passer til akvarier opptil 600L til ca 2400 på nett eller


fx5 til samme pris

- 2300 L/H
- For akvarier opptil 1500 L


jeg tror det er mange bra pumper jeg,jeg ville sendt en mail til flere nettbutikker og hørt hva dem vil anbefale,så sumerer du og finner den pumpa du vil ha.

for her inne er det mange meninger hvem som er bra,og man blir forvirret.
Plussmedlem
Første spørsmålet som egentlig må besvares..
Skal filteret stå inni skapet, eller kan du ha det på utsiden...
Inni og utenfor. Du bestemmer selv
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap