Ancistrus bytter farge (?)

Er jeg hysterisk, eller er det normalt ?
Den bytter fra sånn den er på bilet til nærmest helt svart med knall gul/oransje finne tupper !
Den har ikke vært sånn før som jeg har lagt mærke til.
Det er det ja ? Hadde egetlig mine tvil om at det er ancistrus jeg også siden jeg ikke fant noen som ligna så alt for mye i basen.. Det sto til salgs som ancistrus der jeg kjøpte dem iallefall. men takker for infoen Er forholdsvis fersk i faget når det gjelder Fisker med L-betegnelse..

men er det normalt at den bytter ?
ja
Husk at dette blir en stor fisk da
Inaktiv bruker
Dassmorten
|
Du har ganske små akvarier i forholdt til hvor stor fiskene dine blir. :/ Flere av fiskene du har registrert i dine akvarium blir ganske stor, trenger stor plass.
Okai
Ja, er klar over det Har 2 av dem, den ene er vel ca 10cm som går i et 320liters inntil videre og en på ca 5cm som går i 63liters kar Skal ha dem over i et som er myee større etterhvert
Jørg1 AKA Spock
[QUOTE=Dassmorten]|
Du har ganske små akvarier i forholdt til hvor stor fiskene dine blir. :/ Flere av fiskene du har registrert i dine akvarium blir ganske stor, trenger stor plass.

Ja, men ingen av dem er spesielt store enda synes nå jeg da. Skal ha alle over i mye større kar da dem blir for store til det dem går i nå
Tilfeldig bekjentskap
© Sharon Mari Habbestad
Reklame for plussmedlemskap