Fôre fiskene på sorte mygglarver

Nå er det snart tid for levendefôring med mygglarver, så jeg har et lite spørsmål ang det. Skal jeg fôre med både mygglarver og flakfôr, eller bare mygglarver? Og hvor lenge kan fiskene isåfall leve på mygglarver før det er lurt å gå tilbake til flakfôret igjen?
Fiskene dine bør få et variert kosthold, og du kan fôre med flere ulike typer fôr i tillegg til svarte mygglarver.
Janne
Fiskene dine bør få et variert kosthold, og du kan fôre med flere ulike typer fôr i tillegg til svarte mygglarver.

Takk for svar! Da skal de få det!
Men du trenger ikke fore begge dele samtidig. Hvis du forer 2 gange om dagen, kan du fore myg den ene gang og andet for den andre gang. Eller hvis du forer bare 1 gang om dagen, kan du fore myg den ene dag og andet for den neste dag.
Dett er og et spørs hva fisk du har? Hvis du har noen som ikke spiser myg. Så må de ha andet for.
Mvh. Roland Dreinø
Roland Dreinø
Men du trenger ikke fore begge dele samtidig. Hvis du forer 2 gange om dagen, kan du fore myg den ene gang og andet for den andre gang. Eller hvis du forer bare 1 gang om dagen, kan du fore myg den ene dag og andet for den neste dag. Dett er og et spørs hva fisk du har? Hvis du har noen som ikke spiser myg. Så må de ha andet for. Mvh. Roland Dreinø

Jeg har slørhaler i akvariet mitt. De får mat bare en gang om dagen så da kan jeg evt, som du sier, fôre med mygglarver den ene dagen og annet fôr den andre dagen.
Takk for svar!
Tilfeldig bekjentskap
© Fredrik Andersen
Reklame for plussmedlemskap