ADINA`s akvarium :) (side 7)

det blir spennende. Får satse på at dette blir bra vettø. Spent på bilder når den tid kommer ja.
Thanks bilder kommer!!!
Hehe, ja nå er jeg spent! Syns det er kjempetøffe disse fiskene du har.. fader altså om jeg hadde kommet inn på besøk hos noen og sett de hadde et så svært akvarie, jeg hadde vært som limt til glasset hehe.
Da er jeg på en liten ferie.. Med fiskepassere som mater hver dag.. Med streng beskjed om nøyaktig foring he he.. Er så redd de skal få for mye mens jeg er borte .. Livredd for å miste noen fisk pga dårlig vann...! Så heller litt lite enn for mye mat mens jeg er borte
God ferie. Nyt det! Og det går sikkert bra så lenge instruksene er klare.
Noen bilder av karet med store elvestein! Jeg elsker d Det er så lett å slamsugde mellom steinene og få med all dritt..steinene varierer fra 4-12 cm.. Og med naturlig farger.. Nå er d vel uvanlig med såå STORE stein i akvarier, men sålenge karet er såpass stort så syntes ihverfall jeg d funker Alle steinene er plukket ut for hånd (kastet flere) og er runde med tanke på mallene Nå er jeg nettopp kommet hjem fra fjelltur, og storfiskene har nettopp spist 60 store levend sirisser! Det var kosekveld for disse fiskene! Gullfiskene spise en god posjon med store melormer... Jammi !!
Wow, det så utrolig lekkert ut. Og ja, det passet veldig godt inn. Stor fisk trenger da stor stein Høres ut som rene festdagen for fiskene. Deilig.
Tvillingmamma80
Wow, det så utrolig lekkert ut. Og ja, det passet veldig godt inn. Stor fisk trenger da stor stein ;) Høres ut som rene festdagen for fiskene. Deilig.

Takk så gøy at du likte det Ja de elsker Sirisser vettu... får det bare innimellom.. sånn 1 gang i uka.. de trenger jo så mange! de er jo så innmari svære fisk , bytter på med litt kakelakker også da.. de er det litt mere "mat i" Nå som jeg har vært bortreist en uke så har de bare fått sticks.. så nå var de glade for litt mere snaddermat he he .. fysj.. litt ekkelt ja..
Skikkelig flott med store steiner - passer jo fint inn i et stoort kar med stoore fisk!
Grapejuice
Skikkelig flott med store steiner - passer jo fint inn i et stoort kar med stoore fisk!

Så kjempekoselig at du også likte det Nå har de nettopp fått reker til kvelds... og noen sirisser.. det er en klar favoritt i storkaret ... spesielt mallene blir veldig lykkelige....! Gullfiskene fikk nøye seg med melormer til kvelds
Tilfeldig bekjentskap
© Frank Falcone
Reklame for plussmedlemskap