Vanskelige vannverdier...

Jeg er nybegynner, men allerede ganske hekta Blir derfor så veldig skuffa når ting ikke går slik de skal. Jeg starta med et lite akvarie på ca 20 liter, men kjøpte et 60 liter for ca 3 uker siden. Heiv vann i det ene kvelden og fiskene/rekene og sneglene og i tillegg den gamle pumpa dagen etterpå. Alle de gamle fiskene klarte seg kjempebra. Det er tre sverdhaler, to metallpansermaller, 5 sebra fisk, en stor viftereke og 5 små reker. Kjøpte nye for 4-5 dager siden: to leopardpansermaller, to salt/pepper pansermaller, 7 neoetetra og to dverggurami og ei stor (6cm) viftereke til. Det såg ut som at alle trivdes godt, sebrafskene (fire damer og en hann) la tilogmed egg! (Som fort ble spist opp av glupske fisker).I helga døde den eine leopardpansermallen og nå i dag den nye store viftereka og en liten reke. Kjempetrist. Merka at det nye pansermallen strevde lenge, den svømte opp-ned og låg mye rolig i forhold til den andre jeg hadde kjøpt. Jeg bytta ut 40% av vannet og den kom seg til nærmest normal oppførsel, men igjen dagen etterpå like tullete svømming og tippa rundt med buken i været ett par ganger... Reka var bare plutselig død. Har kjøpt strips til å måle i vannet, men kan desverre for lite om det... Har en som heter Multistick Tester. Fikk resultatene: Nitrate: 20, Nitrite: 0, GH: 10, KH: 7, og PH: 7,5
Noen som kan hjelpe meg å si noe om hva jeg bør gjør ut fra dette?