Heldekkende lystopp fra akvastabil og forautomat problem

Satte opp nytt akvastabil i går med heldekkende Effectline lystopp, og da dukket det opp et problem jeg ikke hadde forutsett.
Jeg forer med forautomat på morgenen, og begriper ikke hvordan jeg skal løse dette nå i og med at det er to langsgående lokk på hver side i toppen, og det liksom ble litt umulig å sette automaten noe sted
Noen som har en smart ide ?
Takk for konstruktivt innspill.
Er ikke helt sikker på om jeg skal ta den der sarkastisk eller ikke

Men ta maskeringsteip/fryseteip og sett på baklokket der du ønsker å sette forautomaten. Så merker du opp på teipen med en tusj/blyant ved hjelp av en tommestokk/målbang og litt øyemål. Så tar du drillen og borrer et hull på innsiden av hvert hjørne på merkingen din. Deretter tar du saga/vinkelsliperen og sager langs merkingen din. Så er det bare å finne fila og file av grader på kantene. Du kan evt også file til 90g hjørner hvis du ikke vil ha de runde. Så er det bare å feste forautomaten og legge igjen lokket. Evt så kan du sette på ei list på kanten der du har skåret ut.


Ble det noe klarere nå??
Nå kjenner jeg ikke forautomaten din men det er to luker bak på toppen, hvis automaten ikke passer der, kanskje det går an å kjøpe en som vil passe, men dette har du vel tenkt på allerede?
GLarsen
Er ikke helt sikker på om jeg skal ta den der sarkastisk eller ikke :) Men ta maskeringsteip/fryseteip og sett på baklokket der du ønsker å sette forautomaten. Så merker du opp på teipen med en tusj/blyant ved hjelp av en tommestokk/målbang og litt øyemål. Så tar du drillen og borrer et hull på innsiden av hvert hjørne på merkingen din. Deretter tar du saga/vinkelsliperen og sager langs merkingen din. Så er det bare å finne fila og file av grader på kantene. Du kan evt også file til 90g hjørner hvis du ikke vil ha de runde. Så er det bare å feste forautomaten og legge igjen lokket. Evt så kan du sette på ei list på kanten der du har skåret ut. Ble det noe klarere nå?? :)


Takker
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap